Veel bloedverlies innesteling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mir27, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
    Hallo,

Vraagje, ik had 4 feb (dag 15) me innesteling en die heb ik ook gevoeld. Daarbij veegde ik ook wat zalm kleur bloed mee weg op de wc. Nu heb ik gister en vandaag dus dag 18 en 19 weer wat bloedverlies. Heel weinig hoor maar heb wel een maandverbandje in. Soms is het bruin, en dan weer helderder rood. Geen stolsels gezien. Kan dit nog bij de innesteling horen?? Ik heb ook al een paar dagen griep en ben verkouden.
    Dit is ronde 6 voor ons 2de wondertje. En ik voel me zwanger en heb er verder een goed gevoel bij. Want als ik ongesteld ben dan ga ik kapot van de pijn en heb ik heel veel bloedverlies. En het lijkt me sterk dat ik ruim een week te vroeg ongesteld word toch??

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

4 febr. is dat dag 15 van de cyclus? En heb je een regelmatige cyclus van 28 dagen?
    Als dat zo is dan kan het niet een innesteling zijn want rond dag 15 heb je de eisprong met een regelmatige cyclus, heb je een hele korte cyclus dan kan dat, maar dan zou je NOD ook binnen enkele dagen moeten zijn, want een innesteling is ongeveer 10-14 dagen na bevruchting.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina