koffie

Discussie in 'Miskraam' gestart door sneeuw, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 2 maand geleden MK gehad en op zich gaat het wel prima, maar soms probeer ik achteraf toch nog oorzaken te vinden..........niet handig, maar hersenen draaien vanzelf. Nu vraag ik me dus af of ik niet teveel koffie heb gehad de eerste weken, ik dronk toen 3 mokken per dag en had er eigenlijk achteraf helemaal geen rekening mee gehouden dat het niet goed was, stom, stom, stom...............

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Een miskraam kan vele oorzaken hebben, maar het drinken van drie koppen koffie per dag is daar zeker niet een van. Ik snap dat je erover piekert, ik herken het ook, maar een gezond vruchtje trekt zich weinig aan van een beetje caffeine. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en blijft.

Suus

3. Yuppie

Yuppie Lid

26 jul 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onwaarschijnlijk dat het door de koffie komt.

Hoe irritant de zin ook is, je kunt het beste uitgaan dan 'domme pech'.

Teveel koffie etc is geen pré maar je moet het wel echt bont maken om er een miskraam mee te veroorzaken. Drie mokken valt daar niet onder.

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt inderdaad omdat we nu weer heel druk bezig zijn met zwanger worden en ik mijn koffie consumptie es onder de loep nam en ik probeer voor te nemen om minder te drinken, maar het is zo lekker....... Probeer nu wel 2 's ochtends te nemen en 's avonds niet meer dan een kleintje of helemaal niets. Wel fijn te horen dat jullie denken dat dat niet echt de reden is, weet je, als je gaat zoeken op 'koffie en miskraam' dan schrik je je echt rot. Had ik niet moeten doen, dank voor de opbeurende woorden.

Maar eh, hoeveel drinken jullie nu dan eigenlijk als je bezig bent zwanger te worden??

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb begin deze week ook een miskraam gehad en ben ook een echte koffie drinker. van de vele koppen koffie per dag, ben ik er ook geminderd naar 3. 2 s'morgends en een na het eten.. Heb de vk zelfs nog gevraagd of ik toch niet te veel koffie had gedronken omdat ik daar ook mee zat maar volgens haar kon 3 koppen echt geen kwaad. Je moet het indd heel bont maken om een misrkaam te krijgen van een kop koffie..

6. Yuppie

Yuppie Lid

26 jul 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuw... zo gericht googlen is een recept voor heel veel stress.

Ik ken iemand die als hij op vakantie ging, steevast ging zoeken op teksten als "moord <plaatsnaam>" en "berovingen <plaatsnaam>".

Uiteindelijk maar mee gestopt, volgens mij was de enige veilige plek de maan.

7. Maia

Maia Niet meer actief

je vindt op internet natuurlijk ook eigenlijk voornamelijk de 'slechte' verhalen.

ik heb helemaal geen koffie gedronken (lust het niet echt) en bij mij is het ook misgegaan.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na een paar mk's helemaal geen koffie meer dronk omdat ik van gekkigheid niet meer wist wat ik moest doen of laten. Maar ik geloof eerlijk waar niet dat koffie in normale hoeveelheden een miskraam veroorzaakt.

Suus

9. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allen, ook ik was een echte koffie drinker sinds mn zwangerschap dronk ik 1 kopje om de 2 dagen of zo ( kon niet meer tegen de geur)
    en alsnog is het niet gegaan. Ik heb gelezen op internet dat als je zwanger bent tot 5 kopjes mag drinken!
    Mijn gyn vertelde mij dat het er niks mee te maken heeft het heeft meer te maken met chromosomen en celverdeling in de eerste fase.

Maak je daar geen zorgen om en je kunt gerust van je koffie genieten.

x semra

10. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank, om me achteraf schuldig te voelen slaat natuurlijk nergens op en als je zoekt, vind je inderdaad veel ellende op het internet. Dan blijf ik toch maar mijn 2 mokken 's ochtends drinken, die vind ik echt zo lekker en dan laat ik de rest gewoon wel staan, dat moet prima te doen zijn....................ohhhhhhhhh zucht en als ik zwanger zou mogen zijn, dan laat ik er met gemak nog eentje staan, haha...............

11. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha :)) heel goed van je

Deel Deze Pagina