beeb mag van mij wel komen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stiekel, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

zoals de titel het al zegt.
    van mij mag de kleine wel geboren worden.
    vat dit niet verkeerd op maar ik ben er poepie flauw van.
    slaap al weken slecht. :cry:
    steeds last van harde buiken en de baarmoederhals is al zo goed als verweekt.
    maar mijn zwangerschap gaat vanaf het begin al niet zo lekker.

nu kreeg ik gister ook nog te horen dat mijn vader op vakantie gaat de 14e november en ik ben de 16e uitgeteld.
    leuk he een klein beetje rekening houden met je dochter.(maar ik zal me dit wel te persoonlijk aantrekken)
    met mijn moeder heb ik al ruim 4 jaar geen contact meer.
    arend (ons zoontje) was ongeveer een half jaar toen ze die voor het laatst heeft gezien.
    en met mijn schoonmoeder kan ik al helemaal niet overweg.
    met haar altijd domme maar dan ook echt super domme opmerkingen.

en of dit nog niet genoeg is heeft arend ook nog een luchtweg infectie opgelopen en heeft een kuur gekregen.
    maar wat een ramp om dat naar binnen te krijgen bij hem :x
    mocht dit na het weekend nog niet lukken dan weer even de ha bellen en krijgt hij wat anders.

pffffff beetje langer geworden dan de beboeling, maar lucht wel een BEETJE op. :oops:

groetjes sandra

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, klaag maar raak hoor!

Het zijn echt de laatste loden.

Wel erg kl** van je vader zeg.... Inderdaad ff een beetje rekening ermee houden aub.

3. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hoi Stiekel,
    Van mij mag je klagen hoor. De laatste lootjes. Nog even doorbijten. Rot van je vader... niet slim over nagedacht. Nu maak hopen dat het snel geboren wordt. Succes.

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Stiekel, kom op meisje....even volhouden. Kan me wel voorstellen dat je zo rot voelt...vooral dat je geen steun van je moeder en vader heb. Joh als de baby er is dan heb je waarschijnlijk geen tijd voor HUN!

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo..
    Lekker stressperiode dus.. Probeer ondanks alles van je laatste loodjes te genieten, misschien ga je die buik straks nog missen :)
    En hopelijk komt de kleine iets eerder, dat zou mooi zijn, dat is je vader er misschien nog en dan kan je eindelijk je kleintje in je armen houden!
    Mijn broer gaat ook zo rond mijn uitgerekende datum op vakantie, zelf vind ik dat ook niet leuk, want ik zal hartstikke benieuwd zijn!

Maar goed, laten we niet alles te persoonlijk opvatten !

-xxx- Sterkte

6. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

bedankt voor jullie lieve reactie's.
    dat doet een mens goed hahaha

ik heb wel zoiets van mocht mijn vader op vakantie zijn wanneer de beeb zich aanmeld dan verneemd hij dat wel via het geboorte kaartje.
    ben niet van plan een sms te sturen.

ik heb zoiets je kunt het hele jaar op vakantie en uitgerekend in de periode dat je dochter moet bevallen ga je op vakantie.

ik zal dit allemaal wel veel te zwart wit zien.
    maar hormonen spelen nu ook mee geloof ik.
    mijn man zegt ook al van maak je niet zo druk daarom, maar toch doe je dat onbewust.

bedoel wat is er nu mooier om je 2e kleinzoon te zien.

heb alweer de hele dag koppijn hierdoor.
    maar mannetje komt zo thuis met pizza.

groetjes sandra

7. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Hoi Sandra,

Denk maar gewoon lekker aan je eigen gezin als je vader niet de moeite neemt om lekker bij jou te zijn zodra de baby komt.

Ga daar maar niet over stressen het is al zwaar zat merk ik zelf ook.

Deel Deze Pagina