Ik ben helemaal radeloos! Zaterdag was mijn NOD. Vrijdag 2 testen van DA gedaan. Positief. Zaterdag 1 test van de Etos gedaan. Postitief. Gister een digitale van clearblue. Niet zwanger. Gister na de digitale 1 van predictor gedaan. Positief. Net 1 van matcare. Negatief. Weet iemand wat dit betekent. Als op internet zoek zijn er alleen maar negatieve verhalen te lezen... Heeft iemand hier ervaringmee?
Kan inderdaad zo zijn dat je hCG nog wat laag is. De ene test pikt het wel op, de andere niet. Ik zou het gewoon even afwachten en anders een bloedtest laten doen. Maar, waarom doe je na 3x positief eigenlijk nog meer testen? Elmo
@ Elmo: ik vraag me ook af waarom ik dat heb gedaan! hahaha! Ik wou zo graag een positieve digi test. Ik dacht leuk, voor in het foto album! Morgenochtendh adik gelukkig al een afspraak bij de HA. Ik wordt echt gek, met oog op mijn twee eerdere miskramen!
Zelfs 4 keer positief! Ok, ik heb wel veel gedronken vandaag, maar goed, je hcg moet toch stijgen?! Bah, ik heb echt spijt van die test!
Verschillende testen, verschillende grenswaarden. Verschillende tijden van de dag, verschillende geconcentreerdheid van de urine = verschillende uitslagen. Maar een positieve test is positief hoor! Je hebt niet zomaar zwangerschapshormonen in je lijf, dat is wel echt. Dus gefeliciteerd! Maak je niet te druk over die negatieve testen, vals negatief komt nogal eens voor.
@ Luun: Dat is helaas niet helemaal waar hoor. Nu heeft ze ervaring met mk's, helaas, maar ik dus ook. Had echt een posi test maar toch was het hCG te laag voor een doorgaande zwangerschap. Ik wil niemand bangmaken maar een posi of vage test is dus zeker geen "garantie" voor een goede zwangerschap.
@ Luun: dat je zou je idd wel denken ja, maar als ik van alles op het internet lees voorspelt het niet veel goeds... @ Elmo: ooh meid, jij ook al bekend met miskramen! Hoe zat het dan bij jou positieve test? Kreeg je uiteindelijk wel een bloeding?
He meis, Nogmaals, echt niet om je bang te maken...maar je kent de "klappen van de zweep" nou eenmaal. Bij mij was het na een ICSI behandeling (nou, eigenlijk is het 2x gebeurd). Je mag 2 weken na de terugplaatsing van het embryo een test doen. Bloedtest in het ziekenhuis is ook een optie. Wij hadden thuis getest: positief (hele dikke +), ook bloed laten prikken (ja, je gelooft het niet) en helaas...wel hCG maar te weinig. Er moest een wonder gebeuren wilde dit frummeltje blijven zitten. Het bleef dus niet zitten. Maar tuurlijk kan je wel zwanger zijn! Wat mij, 2x, is gebeurd gebeurt echt niet standaard hoor! Daarom zeg ik, lekker naar de ha en laat hem/haar maar met super nieuws komen! Het zit vast goed! Elmo
Jeetje, elmo! Wat naar zeg! Dan kom je ook echt van een koude kermis thuis! Ik test morgenochtend maar weer eens met ochtendurine.. Aangezien ik vandaag zoveel heb gedronken! Ik ga er gewoon vanuit dat mijn lichaam langzaam hcg aanmaakt! Moet toch een beetje positief blijven! De HA komt mij morgen gewoon goed nieuws vertellen...
Ja hoor meid! Kom op zeg, 4 positieve testen..ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken hoor! Ik wilde alleen maar aangeven dat er geen garanties zijn........ Jij krijgt gewoon SUPER Nieuws!
Ik heb zelfs de dokterspost gebeld! Ze zegt ook: het is nog heel pril en als jij die 2 negatieve testen had met urine laat op de dag kan het heel goed zijn dat er nog niet genoeg hormonen in je lichaam zitten! Maar toch maakt het me zo onzeker! En mijn vriend is nog aan het werk ook!
shit zeg! ik had dit topic gelezen en dacht dat het echt wel goed zat. ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles dan goed gaat. sterkte!
Ik heb duidelijk te vroeg gejuicht, sorry meid! Ik hoop dat het snel mag gebeuren voor je, ik denk aan je.
Jeetje mina zeg! Ik had het zo ontzettend voor je gehoopt zeg....wat een enorme teleurstelling. Heeft het inmiddels helemaal doorgezet of is er nog een sprankje hoop? Ik denk aan je... Elmo
Als je hier regelmatig van die verhalen op het forum leest, mogen ik en alle andere zwangeren hier ons wel gelukkig prijzen. Zo verschrikkelijk dat sommige mensen zo'n problemen hebben om een babietje te krijgen! Ik duim voor jullie allemaal!