Veel bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Susannelilian, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje, maar kan na al dat bloed niet meer geloven dat het nog goed zit.

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje, maar kan na al dat bloed niet meer geloven dat het nog goed zit.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Sorry voor het dubbel plaatsen...

Het bloedverlies is ineens gestopt, maar ben bang dat het later toch weer begint een dat het sowieso te laat gestopt is...

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Veel sterkte, ik hoop dat het toch onschuldig is.

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik had net ineens erge steken in mn buik, ben bang dat het bloedverlies straks weer gaat beginnen en dat het dan definitief over is. Oh, ben zo bang, was het maar morgen! Wil natuurlijk niet horen dat het niet goed is, maar de onzekerheid van nu is erger!

7. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
  8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Die onzekerheid is killing, klopt.
    Ik had zelf zoiets dat ik het wilde weten als het mis was. Dan kon ik uithuilen en verder gaan.

Ik blijf toch nog even hoop houden voor je. Hopelijk is het snel morgen.

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Lief dat je toch nog hoop houdt voor ons, mij lukt het niet meer... Wil inderdaad gewoon zekerheid!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Helaas is het bloedverlies alweer terug en ook weer veel en echt rood... Dit zit echt niet meer goed, dat kan gewoon echt niet. Wat een kutzooi!!!

12. logo

logo Niet meer actief

Het klonk even goed, wat verschrikkelijk. Heb je krampen?

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Niet meer, alleen die 2 steken gehad...

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het is echt weer helemaal terug, echt donkerrood als tijdens de ongi. Vind het zo oneerlijk, waarom moet dit ons voor de tweede keer overkomen? Dacht dat het hielp dat ik al de hele dag plat lig, maar niet dus. Wil heel hard huilen en schreeuwen, maar er komt geen geluid doordat we nog steeds een heel klein beetje hoop hebben, al is het maar 0, 1%...

15. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ,
    Ik wou ook dat ik je gerust kon stellen maar ik heb de afgelopen dagen het zelfde mee gemaakt. Zo veel bloed en rood wat dan in een paar uur /dag uit je lijf loopt ik kan niet geloven dat het bij mij althans nog goed zit. Nu heb ik ook helemaal geen zwangerschaps symptomen meer. Mijn borsten zijn al weer een halve week slap. Ik heb het niet meer koud en dat zegt mij genoeg. En in combi met die hoeveelheid bloed. Wat in golven komt.En een heel beroerd gevoel. Ik ben leeg en slap. Ik heb gelukkig al twee grote kinderen . Maar heb deze miskraam wel zonder mijn man door gemaakt ik heb hem even gezien maar dat was op zijn werk.
    Je zegt het goed wat een kutzooi. En dan zit jij ook nog in de mmm.
    Ik voel me zo slap als ik op sta. Ik heb mijn hb en bloedruk laten controleren vandaag.Ik ben blij dat ik even eenverloskunidge heb gezien.
    IK heb 1 dag heel veel gevloeit en toen werd het minder. Ikheb nog wel krampen in mijn buik. En ik heb last vaneen cyste die er zit. Mijn eierstok is gevoelig. Dat merk ik wel.
    Ik mag van de week voor een cho om te controleren of ik helemaal schoon ben.

Succes meid dit is echt niet leuk. Ik heb het gevoel dat ik een hoofdrol in een horor film speel. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik maanverband stond te verschonen bij een benzine pomp enachter een container. daar wordt je niet vrolijk van.

Nu eindelijk een dag alleen op de bankvoor de tv helemaal niets doen. En morgen proberen de kinderen naar school te krijgen en raport gesprekken te voeren zonder tegen devlakte te gaan.
    Ben blij dat ik zelf niet werk. Maar ik zou graag een paar dagen vrij hebben van de kinderen. maar ja met een man niet huis zit dat er niet in.

Sterkte en ook ik hoop dat er nog wat zit voor je maar als ik je verhaal zo hoor ben ik ook bang dat het mis is.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jeetje zeg, jij ook heel veel sterkte! Voel me ook heel leeg en verdoofd, het is zo onwerkelijk dat het weer niet goed is. Ik ben nog wel misselijk, heb geen krampen, mn borsten zijn al minder gevoelig en heb het erg warm. Voel me zo leeg en ongelukkig, heb gelukkig mn werk als nanny van 3 kinderen van dinsdag al afgezegd, trek dat nu echt niet. Baal zo van mn lijf!

17. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi. Dat warme en misselijk herken ik wel,Ik ben pas misselijk geworden toen de miskraam begon. En ik dacht tijdens de miskraam dat ik koorts kreeg zo warm hadik het. Maar ik hebhet ook heel koud als ik zwanger ben. Werkenlukt echt niet als je dit overkomt dat weet ik wel. Het is zo heftig het bloedverlies. Ze zeiden het is een heftige mentruatie. Maar ik heb het gevoel gehad van een paar uur na een bevalling. Zo veel bloed in een keer. Als ikop stond liep ik leeg. Echt heel heftig. Ik heb 2 dagen heel erg gehuilt omdat mijn man er niet was en ik het alleen moest doen. Mijn ouders weten niet eens dat we een derde willen. En mijn moeder is heel erg emotioneel. En dat kan ik er echt niet bij hebben. Dus mijn vriendin is hier geweest met haar 2 kinderen. Zo lief. Maar ben blij dat ik nu alleen ben met mijn eigen kinderen. Het engste is nu voorbij (hoop ik). Nu beter worden en ik hoop zo dat ik schoon ben.
    en dat die cyste weg gaat.
    Wij hebben al twee kinderen en omdat ik er alleen voor sta als mijn man weg is (3 maanden) Twijfelt hijnu erg of we het wel moeten doorzetten een derde. Ik kan daar nog niet over na denken. Ik had de foto van de echo met het kloppende hartje al ingepkat voor we naar hem toe gingen en het was nu kijk dit was het, het is nu weg.......Door dat de bloeding al een beetje was voor de eigenlijke miskraam heb ik niet echt durven hopen dat het goed zou gaan. Maar toch ik heb het hartje zien kloppen ik heb het gehoord. Het zat toen toch goed. ......
    Ik hoop echt dat ik snel op kanp volgende week.Want volgend weekeind is mijn man weer in nederland. Dan wil ik naar hem toe maar dat kost gewoon al veel energie laatstaan met 2 kinderen en net een miskraam. Ik merk echt dat ik rustig aan moet doen. Dat had ik donderdag overdag al met de pijn inmijnbuik.

zucht.... ikmoet ook gewoon mijnverhaal kwijt dat helpt echt. wat heftig is dit zeg.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Is zeker héél heftig, voel even helemaal niks. Ondertussen loop ik leeg... Het kan gewoon niet goed meer zijn, heb al zoveel donkerrood bloed verloren. Krijg er ook al ruzie over met mn vriend, wat is dit kut!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh wat balen meid. Eindelijk was t zover. Ik moet wel
    Zeggen een kennisje van me had het ook en dat kindje is wel gezond geboren. Ik duim voor je

20. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het suzanne???

Hier nog steken links in mijnbuik en bruin bloed verlies soms wat meer soms wat minder.

zucht zorgen omdat ik links een kleine cyste heb. Zorgen om veel bloed verlies zijn weg gelukkig. Maar ben heel moe en leeg.

Deel Deze Pagina