Hoi allemaal! Vorige week kwamen wij er tijdens de termijnecho (12w4d) achter dat het hartje van ons kindje gestopt is met kloppen toen het 9 weken oud was. Afgelopen woensdag is het vruchtje eruit gekomen met behulp van medicatie. Onze wens voor een 2e kindje is onwijs groot en we willen daarom graag zsm proberen om weer zwanger te worden. (als ik hersteld ben natuurlijk) Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe was het om na een MA weer zwanger te worden? Ik merk dat ik nu erg onzeker ben over een eventuele volgende zwangerschap... Ik lees jullie verhalen graag!
Ik heb een MA gehad op 10 weken Ook cytotec gehad om hetvte laten afkomen 3 maanden later terug een positieve test en nu een gezonde zoon van 14 maanden Ik was niet extra onzeker of angstig want dat helpt toch niet Gewoon afgewacht wat de natuur in petto had Men eerste zwangerschap (die miskraam werd) was ik veel onzekerder
Ik heb vorig jaar in mei een missed abortion gehad van een tweeling met 9+2 weken. Was ontzettend bang dat ik een eventuele volende zwangerschap heel bang zou zijn. Niets bleek minder waar. In augustus wederom zwanger en het voelde fantastisch. Heb me geen enkele keer onzeker gevoeld. Had volop zwangerschapssymptomen, groeiende buik en met de termijnecho... wederom een missed abortion met 10+4 weken. De grond zakte onder mijn voeten vandaan, het was echt een klap, totaal niet verwacht deze boodschap. Afgelopen maart wederom zwanger maar dat ging al met 4+2 mis. Ik ben nu wel heel bang dat ik bij een volgende zwangerschap heel onzeker en bang zal zijn, gezien de gschiedenis. De 1e zwangerschap voelde niet goed en dat bleek ook, maar die 2e zwangerschap voelde juist echt heel goed, maar dat gevoel klopte dus niet.
Toen ik zwanger was van mijn MA had ik er al een slecht gevoel over ik was wel blij, maar toch slecht gevoel ook.. en dat kwam uit. De zwangerschap erna goed gevoel, helaas is dat op einde mis gegaan. Maar verder was het een hele fijne zwangerschap vooral toen ik na het termijn van de MA zat en alles goed bleef gaan. De vk hebben me er ook enorm meegeholpen en meegedacht met een extra controle tussendoor ect.
Bij mijn eerste zwanger heel bang geweest. In december had ik goed gevoel en was ik minder bang. Helaas mk gekregen. Al denk ik dat het ma was en een week of anderhalve week later pas losgekomen. Ik had vanaf 5 weken plots geen symptomen meer. Nu opnieuw zwanger. Ik sta er op zich positief in en heb een goed gevoel. Maar ik blijf me concentreren op of de symtomen er nog zijn. Ik ben er wel mee bezig, maar spreek mezelf toe dat het deze keer goed gaat zijn.