Hoi allemaal ik ben sinds 1 november gestopt met de pil.. daarna direct mijn pil bloeding gehad en sinds maandag ongi geworden, maar verlies meer bruin dan rood bloed in mijn maandverband zit alleen maar bruin bloed. Gister kreeg ik ook ineens een ondraagelijke pijn in mijn linkeronderbuik kon nauwelijks lopen.. en derest van de dag door buikpijn tot nu toe.. heb wel wat rood bloed gehad maar het merendeel is bruin. Ook zitten er hele dikke aders op mijn tepels/borsten kan ik dan nu toch zwanger zijn of is dit iets van het ontpillen xxx
Ik herken het niet heel duidelijk, maar aangezien je net bent gestopt met de pil... Daar heb ik echt de meest wazige verhalen over gehoord (ontpillen)! Raar bloedverlies op de raarste tijden in de cyclus en meer. Ik schat dat je het idd in die richting moet zoeken. Hou het wel goed in de gaten! Niemand hier is arts, dus als je het zelf niet vertrouwt of de pijn te ondragelijk wordt, dan zeker de huisarts consulteren!
Ik heb ook een paar cyclussen bruin bloed verloren na het stoppen met de pil mss dat het daar mee te maken heeft, maar als je zo'n pijn hebt is het mss niet onverstandig om even naar de dokter te gaan.