Hoi, vandaag precies 15 weken zwanger. Heb nu sinds een paar uur buikkramp. Echt in het middel van mijn buik continu. heeel vervelend. ook met lopen enzo loop ik een beetje krom. Maak me erge zorge om de kleine... Net VK gebeld die zegt dat ik mischien blaasontsteking heb of bandenpijn. Moest maar een asprientje inenemen Vooral als ik mijn buik wat intrek doet het veel zeer... Wie herkent dit???
Ik herken het niet dus kan je jammer genoeg niet geruststellen.. Misschien is het wel een typ fout van je maar zou je wel willen aanraden om paracetemol te nemen en geen aspirine! Hoop dat het niks ergs is en dat je je snel beter voelt!!
Ikke, bij mij is het ook bandenpijn. Extreme bandenpijn zoals de vk zo mooi zei Zit al 3 weken thuis erdoor omdat ik gewoon niets tot weinig kan en na de minste inspanning krom loop.. Wss zit je nu in een groeispurt (en weet niet hoe je eruit ziet maar bij mij is het ook een combi van laagliggend kindje, hoogliggende placenta en ik ben wat een de dunne kant) en kan dus zijn dat het binnenkort weer weg trekt/ je lichaam er aan gewend raakt Succes ermee, en als je het niet vertrouwd, altijd vk bellen!! En voor nu, een lekker warm bad of douche verlicht altijd
Ik heb ook een poos echt hele erge krampen gehad. Stond op het punt om de tijd op te nemen want het leken wel weeen. Ik had uiteindelijk blaasontsteking. Wanneer je zwenger bent kan dit heel anders aanvoelen dan dat je misschien gewend bent.
Wat jij heb, had ik een week geleden, heb een tussentijdse echo gekregen daarvoor en met de kleine was alles goed, later op die dag urine test laten doen en bleek blaas ontsteking te hebben, Mijn advies: vang morgen ochtend je urine op en laat dat ff bij je dokter testen op blaas ontsteking
Heb ook die extreme bandenpijngehad rond doe tijd... Kon alleen maar in een hoopje liggen verder niks... Geloof me..het word minder