Hoi dames, Wie heeft er de "Sea Band" geprobeerd tegen misselijkheid en wat vonden jullie ervan? Ik heb deze gisteren besteld in de hoop om binnenkort van mijn ochtendmisselijkheid af te zijn.
Mij hebben ze zeker geholpen! Heb ze nig steeds altijd in mn tas zitten, maar gelukkig niet meer nodig! Hopelijk hebben ze bij jou het zelfde effect! Succes!
Ik heb ze altijd gebruikt tegen reisziekte, en dat werkte erg goed! Hopelijk voor jou ook tegen ochtendmisselijkheid
Goed dat je ze besteld hebt! Bij mij werkten ze iets,en ik had het gevoel dat alle kleine beetjes hielpen. Het fijnste bleef echter emefasene ( nu nog, tot mijn grote spijt!) En verder? Gemberthee van verse gembers (niet teveel!). Succes, ik hoop dat het helpt!
Na alle huismiddeltjes al geprobeert te hebben en ook emefasene niet hielp heb ik ze uit wanhoop ook besteld. En... Binnen een uur voelde ik me beter. Topdingen! Hoop dat ze bij jou ook zo goed werken!
Ik gebruik normaal veel gember, ben er echt gek op, maar ik durf het nu niet! Ik had namelijk gelezen dat het krampen kan opwekken, in de darmen maar ook in de baarmoeder, en daarmee een miskraam. Maar jij hebt het wel gebruikt dus. Verse gemberthee met verse limoen..hmm misschien dat ik het dan toch wel weer ga drinken
Ik heb ze ook gebruikt. Misselijkheid was niet weg, maar haalde wel de scherpe randjes er vanaf, waardoor het beter te handelen was.