Veel buikpijn na stoppen microgynon

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jesje08, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Ik ben gestopt met de pil sinda eind juli en nog geen gewone ongi gehad.
    Wel dagelijks bruin slijmverlies.
    Maar ik heb ook echt elke dag vreselijke buikpijn,heel de dag door ook.
    Als ik ook maar iets tegen bv het aanrecht aansta doet het zo een zeer!
    Ik wil morgen de ha bellen want dit lijkt me toch miet goed,dit hoort zo toch niet bij ontpillen?
    Heel de dag is mijn baarmoeder of eierstokken enorm gevoelig,elke beweging doet pijn en als ik veel loop word ik er zelfs beroerd van.
    Ergens bekent?

2. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook eind juli gestopt. Ben als het doorzet vandaag ongesteld geworden.
    Ik heb wel elke dag van alles gevoeld in m'n buik, steekjes links en rechts en kramp. Maar niet zo als jij het beschrijft.
    Het klinkt heel vervelend, ik hoop dat de ha kan helpen.

3. jesje08

jesje08 Niet meer actief

J dus ook nog niet gaan menstrueren..hier ook niet maar wel sinds zondag bruinverlies..word er iet goed van.
    En idd die krampen continu,voel het vooral links,volgens mij bij mijn eierstok.
    Maar de menstruatie zet maar niet door.
    Heb ook steeds het gevoel dat er iets niet goed zit,daarom wil ik ook ff langs de ha

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben ook in juli gestopt met microginon, ben gelukkig wel al ongi geweest, dus mijn cyclus is op gang deze eerste maand een cyclus van 32 dagen.
    Veel pijn en steken in de buik en liezen, erg last van de borsten en emotioneel.
    Ik ging een beetje uit van een gewone 28 dagen cyclus (beetje voorbarig haha maar tja hoop he) dus hoopte al een beetje op een wonder.

5. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zet het nu wel echt door...
    Ik heb niet gehad dat het zeer doet als je tegen iets aanstaat.

Ik slikte trouwens ook microgynon 30, maar op het eind die goedkopere versie.

Ik duik maar snel mijn bedje in.

Deel Deze Pagina