Hallo iedereen, Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben! SUPER NATUURLIJK! Alleen maak ik me zoveel zorgen! Heb contact menstruatieachtige pijn en dat wel heftiger dan dat ik het normaal heb. Ik ben 2 dagen geleden naar het ziekenhuis gemoeten, en hebben ze klein beetje bloed in mijn urine gevonden.. Daarna hebben ze ook gekeken naar mijn baarmoedermond, die was wel gesloten zeiden ze.. en daar vonden ze geen bloed... Ik maak me toch ernstige zorgen over mijn buikpijn die ik elke keer heb, en de steken die ik heb.. ik durf amper naar de WC.. omdat ik elke keer bang ben.. Ik ben trouwens een week of 5 a 6 zwanger.. heb nog geen echo gehad!
Hoi prisje... allereerst gefeliciteerd! ik ben net als jou 5 a 6 weken zwanger en heb ook constant een menstruatie achtige pijn in m'n buik. Vooral wanneer ik snel opsta of me erg inspan, krijg ik een pijnscheut in mijn buik. Een vriendin van mij is al wat langer zwanger dan mij en ze zei dat het normaal was... dus ik maak me er dan ook niet zo druk om. Ik let er gewoon op dat ik wat langzamer op moet staan en wat rustiger aan moet doen over het algemeen. Heb sinds vandaag trouwens ook ontzettend pijnlijke (.)(.)
he, Bedankt voor je berichtje! Jij ook gefeliciteerd!! Ja, ik word gek van de stress... Ik ben daarbij ook nog eens flink verkouden waarbij ik hele nacht moet hoest, daar heb ik ook al weer last van gekregen in mijn buik, maar dat zullen mijn spieren zijn neem ik aan? Het is mijn eerste zwangerschap dus ben erg onzeker.. ben elke keer bang dat ik een miskraam krijg.. Mijn borsten beginnen bij mij nu ook wat gevoelig te worden... ik hoop dat de 3 maanden snel voorbij zijn! Dan is het wat meer veiligheid voor mijn kindje.... Wat een stress
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Komt me heeeeeeeeel bekend voor! Ik had het ook... Het voelde als een soort menstruatiepijn, maar toch 'iets' anders.... Omdat ik altijd extreem veel last had van menstruatiepijn voelde ik gelijk dat dit toch anders was. Wel veel last, en ook krampen maar een ander soort krampen ofzo. Ik kan het moeilijk uitleggen. Geniet van je zwangerschap! Super mooie tijd!! (en het vliegt voorbij.... ... zo snel als 9 maanden gaan!)
Oeff ben ik blij zat me al rot te zoeken naar dit soort berichten. Ben ook 6 weken en heb af en toe een soort van krampen (geen bloedverlies) en was me al helemaal zorgen aan het maken. 1e zwangerschap dus geen idee hoe ik het moest interpreteren. Maar blijkbaar hoort dit erbij. Groetjes Jilly
Hey nou ik ben nu 4 of 5 weken zwanger ofzo. En ik heb precies wat jij zegt ook.. en ook maakte me er erg ongerust over.. ben een beetje gaan zoeken op internet maar dit is je baarmoeder die aan het groeien is vind ik iederekeer terug!
Gefeliciteerd ik ben ook voor het eerst zwanger en herken dit wel, ik heb ook vanaf 4 weken tot ongeveer 8 weken veel krampen gehad, ik heb dit met de verloskundige besproken en die zei ook dat het normaal is en die pijnen kunnen komen van het oprekken van je baarmoeder. ben nu 12 weken en heb daar nu geen last meer van.
Gefeliciteeerd en ja ik heb ook buikpijn bandenpijn zeggen ze niet te druk maken meis want dat is ook niet goed komt goed
Nu heb ik een echo gehad ben nog maar 5 weken.. Mijn hcg is gemeten en is higer dan hoort bij 5 weken.. Gek he?! Hoe kan dat?? Ook moet ik morgen weer voor bloed te laten prikken, om te kijken of mijn hcg wel verhoogd is, is dat niet zo is er kans op miskraam! Pff
Ten eerste van harte!!! Je gaat een leuke tijd tegemoet! En die buikpijn hoort er helemaal bij... heel herkenbaar! Heb er vanaf het begin last van gehad, en het kwam af en aan, tot een week of 20 zeker wel! Mij werd toch echt verteld dat dit bandenpijn was en de groei van de baarmoeder! Maar ik was er ook elke keer ongerust onder, dus das niets vreemd hoor! Maar probeer er lekker van te genieten en hopelijk krijg je gauw een echo, waarop je je beebje te zien krijgt!!
Gefeliciteerd! Je verhaal is herkenbaar hoor, bij de eerste lag ik rond jou termijn dubbel van de pijn en was ban voor een bbz. Maar alles was gewoon goed, het hoort er allemaal bij. En dat je 5 weken bent is ook niet gek hoor, je hoort zo vaak dat mensen korter zwanger zijn dan ze dachten. Ook als het volgens hen niet kan omdat ze dan niet gevreeen hebben. Dat heeft te maken met de weg die je eitje moet afleggen en de tijd dat die erover doet. Maak je geen zorgen!
Hoi, Ik heb het ook hoor, weeige buikpijn en ongesteldheidskrampen. Moet continu wat eten anders weeig gevoel in mn maag. Vind het allemaal erg spannend maar laat hrt allemaal over me heen komen
Ik had ook constant het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, kramp in buik/rug, precies zoals de menstruatie. Ik was ook elke keer bang als ik naar de wc ging! Maar gelukkig zit hij nog steeds in mijn buik na 7 maanden Gefeliciteerd!!!
Mijn hcg is vanmorgen gemten, en ligt op 17000, zou 5,4 weken zijn.. is dat goed? afgelopen vrijdag was het nog maar 4000! flink gestegen dus... heb nog wel wat buikpijn zo nu en dan, en lichte steken , heb ook wat last rond mijn navel, een vervelende pijn...
Heb er ook last van gehad, en zelfs nog. iid het gevoel ongesteld te worden en steken. Heb het toen aan me gyn voorgelegd en die zei; zijn/is gewoon groeipijnen, hoort er gewoon bij. Maar ik schik er ook nog steeds van hoor, al weet ik wat het is.
HOe kan je dat eigenlijk laten meten dan? TOen ik het in het begin van mijn zwangerschap vroeg aan de verloskundige keek ze me aan alsof ik gek was; hcg meten??
Hoi hoi Ik zit nou in week 5 van mijn zwangerschap! En heb ook ontzettende buikpijn maar dan het idee van een buikgrieperige buikpijn is dit normaal? Ben zo bang dat het op een miskraam duidt en moet pas 20dec voor het eerst na de vk. Groetjes en hoop dat jullie kunnen helpen
Hey Patricia, Ik ben 6 weken zwanger en heb ook buikpijn, nu was dat rond de 5de week erger dan nu, ( 6 weken ) meer zo menstruatie pijn , maar dan veel pijnlijker, ik hoorde dat het inderdaad pijnlijk kan zijn.. hoeft niet altijd iets te betekenen, maar ik ben zelf ook erg onzeker hoor! ik ben ook bang voor miskraam en voel me geen eens zwanger.. ik kan ook pas 15 dec voor een echo! nog 3 weken wachten.. vervelend e?! X