hej meiden, hier heb ik dus al een aantal dagen last van. vooral smorgen vreet ik me helemaal vol gelukkig wel gezonde dingen. maar word er helemaal gek van. ik blijf eten. en drink zelfs water. pff wie heeft dit ook. (weet niet of me banner klopt hoor kan ook al verder zijn. ben 7 juni voor het laatst ongie geweest. met een onregelmatige cyclus) xxx sky
Nee, ik had juist het tegenover gestelde. Ik was niet misselijk maar ik had gewoon helemaal geen eetlust. Ik ga voor je duimen dat het wel een symtoom is hoor!
Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen ontzettend veel honger gehad, ik moest echt regelmatig eten, anders werd ik ontzettend draaierig. En dat had ik al vanaf het begin.
Oh ja, bij beide zwangerschappen gehad. Begon de dag met 3 broodjes met iets lekkers erop (ei, frikandel oid), daarna chocola, daarna chips...owww was echt erg! Pas er wel mee op hoor, dat extra gewicht moet er na je zwangerschap nog af he
Ik heb de eerste weken (vanaf toen ik het nog niet wist tot ongeveer week 6 van de zwangerschap) ook heel erg veel honger, vooral 's morgens en vooral hartig eten. Daarna begon de misselijkheid dus toen was het wel over.