sea band tegen de misselijkheid!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door belliebel, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hallo allemaal,

Ik ben zo misselijk. Ik geef er nog net niet van over. Ook heb ik razend veel honger, maar als ik dan wat eet, dan is het niet veel.

Nu heb ik gelezen dat de Sea band kan helpen tegen de misselijkheid. Heb ze dus ook maar gewoon gekocht vandaag. Dit zijn 2 stoffen armbanden met aan de binnenkant een bol knoopje die je aan de onderkant van de pols draag. Het drukpunt ligt tussen de 2 pezen.

Ik heb ze dan pas net om, maar het lijkt wel alsof ik nu al veel minder misselijk ben dan een uur geleden. Ik denk dus echt dat dit werkt. Misschien een uitkomst voor de misselijke dames onder ons. Ook is het mooie aan deze armbanden dat er dus totaal geen medicatie bij komt kijken. Ik vind ze nu al top.

Iemand ook ervaring met deze Sea banden?

Liefs Mariel

2. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Moet je eerlijk zeggen dat ik nooit zo echt geloof in die armbanden. Ik denk dat het vaak tussen de oren zit. Maar goed hoe of wat, als je maar minder misselijk bent toch, daar gaat het om!!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik gebruik ze ook en merk inderdaad ook verschil. Helaas blijf ik overgeven maar voel me niet meer zo misselijk als dat het geweest is. Dus het werkt wel degelijk. En als je 24 per dag misselijk bent en overgeeft dan probeer je alles. Medicijnen van de doklter gehad 2 verschillende en die werken beide niet. En die seabands halen het scherpe er in ieder geval af.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ben het met je eens marleentje. Ik ben eigenlijk niet zo voor medicijngebruik in de eerste 3 maanden. Als het moet dan moet het hoor. Maar dit is in principe een aardig alternatief.

5. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hey,

Ik heb ze ook gebruikt, en geloog me ik was dus echt misselijk.
    Koste zodra ik mijn ogen 's ochtends opendeed totdat ik ze 's avonds weer dicht deed. Uiteindelijk heeft bij mij niks geholpen.

Denk dat die bandjes meer voor het idee zijn.

Vind het wel fijn voor je dat je er baat bij hebt!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey Mup,

Wat heb jij dan gedaan tegen de misselijkheid? Ik heb geprobeerd om kleine beetjes te eten, maar dit hielp totaal niet.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik denk gewoon dat iedereen er anders op reageerd. Bij de een werkt dit en bij de ander werkt dat. En dat heeft naar mijn idee niets met het idee te maken dat het zou werken. De een heeft baat bij kleine beetjes eten, de ander bij gele vla, en weer een ander bij cola drinken. Ieder lichaam is anders dus reageert anders. Dat is mijn mening.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb ze ook maar ik merk er niet veel van. Misschien ben ik te nuchter? Ik wou dat het hielp, het is echt niet leuk. :(

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ze ook aangeschaft. Ik was zo beroerd, niet meer normaal. Maar ze hielpen niks hoor.
    Net als de medicijnen van de huisarts. Die hielpen ook niets.

Nu ben ik weer zwanger en wederom beroerd, maar niet zo als de eerste keer gelukkig. Om het uur een beetje eten wil wel helpen. En veel blijven liggen, gisteren heb ik me dan ook maar ziek gemeld op mijn werk.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ach a;ls het maar helpt... weet helaas hoe het is om goed misselijk te zijn... heb zelf ook info over die banden gelezen toen.. zijn dat die banden met drukpuntjes?

11. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Eten om de zoveel tijd helpt idd wel.

Helaas is mijn zwangerschap niet goed afgelopen, en heb ik tot een uur voor het bevallen nog moeten spugen. (24 weken)

Als de bandjes wl voor je helpen vind ik dat heel fijn voor jullie. Want zo verschrikkelijk ziek zijn dat is echt vreselijk.

Deel Deze Pagina