kramp, kramp , kramp

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, Dec 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Hallo Meiden!

Hebben jullie ook zon last van kramp??
    Ik heb t in mn benen, in mn liezen, mn schaamstreek, in mn ribben en om de 20 minuten harde buiken/ voorweeen! de hele nacht.. en best pijnlijk!! voor mn gevoel beurs van onder! :) dat word nog wat :)
    T zal er wel bij horen met 34+ weken, maar kun je er iets tegen doen?? massage?kruik? wil niet graag onder de douche midden in de nacht..:(

Groetjes Angel

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

zijn het zeker geen gewone weeën? omdat je om de 20 min harde buien krijgt? zijn die krampen ook redelijk gelijkmatig?

kramp in schaamstreek en liezen vind ik een beetje raar

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Idd dat vroeg ik me ook af aangezien het ook in je benen liezen en schaamstreek zit zou toch gezien dat je termijn ff de vk bellen !

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik heb het ook gehad met 34wk.
    Waren uiteindelijk indalingsweeen.
    Ze zijn erg vervelend inderdaad.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Gepaard met de kramp in je liezen en schaamstreek..denk ik idd ook dat t indalingsweeen zijn...

Nig evebtjes volhouden... niet leuk natuurlijk..ik zou idd een kruik gebruiken as verlichting...

6. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    sorry voor de late reactie... internet op mn foon werkte niet mee!
    Maar bedankt voor de reacties.. ga er maar een btje vanuit dat het indalingsweeen zijn! heb vrijdag een afspraak dus zal t dan voorleggen.
    Vorig weekend heb ik 7u achter elkaar voorweeen gehad elke 10 min. Maar de verloskundige zei dat ik me niet druk moest maken zolang ze niet erger of pijnlijker werden! Tot nu toe bijna elke nacht flinke menstruatiepijn/kramp en overdag flinke harde buiken. Maar niet met doorzettende regelmaat.
    Het is wel flink onrustig zo op deze manier!
    Ik zing het nog 2 dagen uit, zodra t erger word trek ik wel aan de bel.. miss dat ze vrijdag wel een inwendig onderzoek doet... zal het wel zien! tot die tijd veel douchen, rustig aan doen en kruiken maar..:)

liefs

Share This Page