Pil vergeten en bloedverlies.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BabyAngel, Jul 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hallo,

In de eerste week van m'n pilstrip ben ik 2dg m'n pill vergeten..achter elkaar....(wel sex gehad)
    Heb de hele week wat krampjes gehad,ook in m'n borsten.
    Gisteren op dag 13 had ik last van een druppel bloed,vanmorgen bij het opstaan is het al weer wat meer bij het afvegen.
    Moet ik m'n pilstrip nu gewoon afmaken of stoppen omdat dit weer een menstruatie kan zijn?

Groetjes BabyAngel

Ps: ik zal voor de zekerheid later nog een test doen.. Yust In Case...maar wanneer kan ik die dan het beste doen?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Dit moet je even in de bijsluiter nakijken, maar denk dat je de strip moet afmaken, maar hij is wel onveilig, dus condooms gebruiken

groeten Evelien

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Oké, vanmorgen al veel meer bloed.
    Het begin met bruin verlies en nu is het al helder rood.
    In de bijsluiter staat niks over bloedverlies als je de pil vergeten bent in de eerste week.
    Wel staat er dat als je denkt zwanger te zijn je meteen moet stoppen met de pil en je ha moet bellen:(
    Gisteren een test gedaan en er verscheen een heel dub streepje.
    Ik reken hem als negatief omdat het eigenlijk nog niet zou kunnen aangezien m'n laatste menstruatie 24-6 was.

Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen;) stoppen met de pil of gewoon doorslikken. *zucht*

Share This Page