Hoi allemaal, Ik zit nu pas in de derde ronde en ben weer voorbij de klusperiode en zit weer (nog) rustig op de wachtbank. Nou viel het me op dat op de dagen dat ik vruchtbaar zou zijn (ongeveer, want ik temp niet en doe geen ovulatietesten) na het klussen de zwemmers er veel minder terugstromen. Lijkt dat nou maar of kan ik daaruit afleiden dat we inderdaad op de goede dagen hebben geknutseld? Groetjes Jelske
Ik denk dat dat wel zou kunnen kloppen... Op je vruchtbare dagen heb je van dat "superslijm", en dat is niet voor niks; dat slijm heeft de juiste conditie waar een eventueel bevrucht eitje zich in kan nestelen, toch? Dus het zou me niets verbazen als het dan rond die dagen ook wat extra sticky is, en er meer zwemmers achterblijven!
Dat zou op zich natuurlijk dan wel logisch zijn. Ik zelf alleen deze maand geen vruchtbaar slijm gezien. Vorige maand wel 1 dag trouwens. Hopen maar dat we dan inderdaad toch de goede dagen te pakken hebben! Bedankt voor je antwoord!
Wel herkenbaar; aan deze kant is dat slijm ook af en aan aanwezig.... Dus inderdaad maar even afwachten allebei.....
Spannend he? Nu maar weer aftellen tot de NOD en hopen dat het deze keer raak is. Hoewel... mijn vriend is er helemaal van overtuigd dat het deze ronde is gelukt! Groetjes!
Mijn man is wat dat betreft wat nuchterder, maar dat snap ik ook wel. We hebben veel andere dingen aan het hoofd gehad, dus het klussen is de afgelopen tijd niet echt intensief geweest...