Citroensapkuur .... ervaringen?

Discussion in 'De lounge' started by juf Mariska, Feb 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Hallo,
    Wie van jullie heeft de citroensapkuur gedaan en wat zijn jullie ervaringen.
    Hoe voelden jullie je tijdens de kuur, maar ook erna? Zijn jullie nog gewicht verloren, zo ja, hoeveel?
    Mijn buurvrouw is erg enthousiast, maar ik wil niet op 1 ervaring afgaan. Hoor ook graag de eventuele negatieve kanten van deze sapkuur.
    (Het is een kuur om jezelf te ontgiften)
    Groeten, Mariska

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb er nog nooit van gehoord maar lees even mee! Mijn lichaam moet nl ontgiften doordat ik nogal ziek ben geweest en citroen zou daar de oplossing voor zijn net zoals sauna en hete baden.

3. senta

senta Niet meer actief

Mijn oude buurvrouw deed het ieder kwartaal een keer. Volgens mij nog steeds. Om af te vallen hoef je het niet te doen een paar kilo maar zit er ook zo weer aan ligisch natuurlijk.

Zij voelde zich altijd super goed daarna en was ook goed vol te houden. Echt hongert had ze ook niet erbij.

4. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Nooit van gehoord...hoe werkt het?

5. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Nooit van gehoord, maar is het wel goed voor je tanden?
    Lees ook even mee, want ik vind het ook wel interessant.

6. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Je kan best veel info vinden op het internet. Maar ik hoor liever de ervaringen van de mensen hier.

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ik heb ooit (heel lang geleden) een keer gedaan, denk dat ik een jaar of 19 was.
    Het is redelijk te doen maar op het moment dat er gekookt wordt en je ruikt die heerlijke geuren vond ik het wel afzien.
    Laat staan dat je zelf moet koken.
    ik ben er niet heel veel mee afgevallen 2 kilo of zo maar die zat er zo weer aan
    Mijn moeder deed het ook eens per jaar en zij kreeg een dag of 2 erge hoofdpijn.
    Het is bij die ene keer gebleven, ik deed het om af te vallen (de verkeerde reden) en dat viel dus tegen.

8. KimK

KimK Niet meer actief

Ja mijn moeder deed dat. Ja ze verloor ff wat en dat kwam er weer bij toen ze normaal ging eten (duh ;))... En ze had dan ook altijd knallende hoofdpijn dus normaal functioneren was ook een opgave..

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Veel hangt af van wat je wil bereiken.
    Het is meer een ontgiftingskuur dan echt een afvalkuur.

Ik heb het mijn moeder vroeger wel weten doen, maar de verloren kilo's kwamen er altijd erg snel terug bij eens ze stopte.

Ik zou het zelf ook niet langer dan een paar dagen doen. Of je moet gaan afwisselen. Een dag citroensap, een dag "gewoon gezond".

10. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Ik ben er uit ... ik ga het niet doen. Is niks voor mij. Ik ga gewoon lekker verder met minder snoepen en lekker op mijn eten letten!

Share This Page