Veel denken aan zwanger worden,rondes,ovulatietest etc

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marleentje3891, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleentje3891

15 nov 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!
    Ik ben in augustus gestopt met de pil (15 jaar) en aan het proberen zwanger te worden! Tot twee keer toe mijn vriend rond eisprong een paar dagen weg geweest dus pas drie echte rondes achter de rug. En net ongesteld geworden, helaas :(
    De laaste keer wel precies goed de eisprong gevonden en goed ons best gedaan, hihi maar helaas. Vraag me af hoe jullie hier mee omgaan en of jullie ook testen gebruiken. Drie van mijn beste vriendinnen waren alle drie in 1 of twee rondes zwanger. Ik ben 30 en mijn vriend 40 en willen heel graag een kindje, spannend!!!

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Eenmaal je besluit er aan te beginnen is het moeilijk om er niet aan te denken he.
    Als je hier wat rond snuisterd zal je zien dat veel dames al langer bezig zijn. 3 rondes is nog niet veel. Maar ja hoe rapper hoe liever. :) Zo zijn we natuurlijk allemaal.

Ik doe geen ovu-testen, u eigen lichaam leren verkennen is goedkoper. :D
    Nuja VL zou mij zot verklaren als ik daar aan begin. Kheb wel dipstick zw-test aangekocht om te testen. Anders telkens een CB gebruiken is een beetje te duur.

En van dat wachten tussen ei en ongi wordt je helemaal :$

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben het grotendeels met louloulo eens. Drie rondes is echt niet zo veel.. Al voelt dat voor jou natuurlijk wel zo. Als je eenmaal er voor gaat dan wil je niet meer wachten!
    Jouw vriendinnen zijn echte bofkonten, meestal gaat er een wat langere tijd overheen voor je zwanger bent. Er staat ook een jaar voor.

Ik denk er ook constant aan. Dat laat ik pas los als ik eenmaal zwanger denk ik:)
    Succes, ik hoop dat je snel zwanger bent.

4. Marleentje3891

15 nov 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi louloulo,
    Dank je voor je reactie!! Dat wachten ja tussen ei en ongi is idd mega irritant!!! Haha. De tijd gaat iets minder snel de laatste tijd! En de testen zijn idd niet goedkoop, heb idd mijn lichaam leren kennen en heb het de vorige keer gedaan op het moment dat ik dacht dat mijn eisprong was en dat klopte toen ook :) maar goed! We gaan vrolijk verder!! Succes!!!

5. Marleentje3891

15 nov 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey smnee!

Ja dat loslaten,denk ook dat dat pas gebeurd als ik zwanger ben! Kan het me soms bijna niet voorstellen dat ik dat zou zijn! Zo bijzonder!!
    Vraag je je ook wel eens af of je wel zwanger kan worden? Flitst bij mij ook wel eens door mijn hoofd,zo spannend allemaal!
    Jij ook succes!!!!!

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    En dan opeens ben je zwanger... en dan besef je dat het eigenlijk helemaal niet zo lang geduurd heeft... hahaha. Ik ben in ronde 5 zwanger geworden & was enorm onzeker: zou ik ooit zwanger worden, het duurt zo lang! En ronde 5 is ook nog beneden gemiddeld..... succes!

7. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik ben bezig voor een derde dit hebben we rond mijn ei besloten. Ik was ook al vanaf augustus gestopt met de pil. En nu dus 2 weken geleden besloten ervoor te gaan beide super blij en enthousiast. Maar ik kan aan niks anders denken ik droom er zelfs over haga echt erg. Je zou zeggen bij de derde zal dat wel minder zijn maar nee hoor het is net zo erg. Bij mijn dochter was ik in de 2e ronde zwanger en hij mijn zoon 6e ronde wel een aantal rondes gemist toen omdat manlief niet thuis was. Deze ronee zal het wel niks zijn want ik heb negatief getest vanmorgen helaas maar goed vol goede moed naar de volgende. Veel suc6 met zwanger worden en ik hoop dat je gauw zwanger bent.

8. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi Marleentje,

Erg he, dat wachten... en dan vooral ook de teleurstelling als je menstruatie is begonnen! :( Even doorbijten en je weer opladen voor de nieuwe ronde en nieuwe kansen, kan soms lastig zijn.
    Veel meiden hier zijn er continu mee bezig en het is bijna onmogelijk om niet aan zwanger worden te denken als je het zo graag wil!
    Mijn vorige cyclus ben ik weer met ovulatietesten begonnen, omdat het voor mij fijn is om te weten wanneer ik mijn eisprong had en mijn menstruatie kan verwachten.
    Temperaturen ben ik na 5 maanden mee gestopt, dan begon ik de dag al met zwanger worden was ik alleen maar bezig met mijn grafiek...

Ik wens je heel veel succes en geluk en hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

9. Marleentje3891

15 nov 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja soms is het lastig ja ergens anders aan te denken! Denk plaats eens iets op een forum, kun je met de mannelijke kant toch niet altijd zo delen als met een vrouw! Die zijn er toch, en vooral in het begin op een iets luchtigere manier mee bezig! dank je voor je bericht!

10. Marleentje3891

15 nov 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen! Precies hetzelfde dus als mijn gedachten af en toe :) Hoop dat ik net zo snel verrast wordt als jou!!

11. Marleentje3891

15 nov 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Damali!

Zeker spannend! Ook voor jullie ook al gaat het om de derde :) vond jij het in het begin ook zo spannend of het zou lukken of niet?

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik weet dat ik zwanger kan worden, als je m'n onderschrift bekijkt.. Ach en bijna elke vrouw kan zwanger worden, bij de een duurt het wat langer alleen. Met drie rondes zou ik me nog niet zo druk maken ;)

13. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ja echt super spannend ik dacht echt af en toe van ow dalijk kan ik geen kinderen krijgen of zo. En idd mannen zijn er heeeeel nuchter onder haha.

Deel Deze Pagina