's-Avonds op visite/verjaardag en kleine mee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantjeh, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjeh

Daantjeh Lid

30 sep 2008
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dus laatste flesje (19:30) geven op verjaardag/visite en dan daar in campingbedje om dan 's-avonds jullie beebs weer mee naar huis te nemen.
    Doen jullie dit en wat is jullie ervaring hiermee?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij deden dit ook met youame ging altijd goed

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Wij gaan 't vanavond voor 't eerst proberen op de verjaardag van m'n zwager! Denk dat 't wel los zal lopen, want op vakantie sliep ze ook goed. Ook bij m'n ouders slaapt ze lekker in het ledikant (maar dat was alleen overdag). Ik wil haar er wel graag aan wennen, want dan ben je veel flexibeler. We houden 't denk ik wel beperkt tot verjaardagen van familie.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    bij ons gaat dat niet. Hooguit bij mijn moeder, maar daar heeft ze een eigen bedje waar ze wel vaker in slaapt. Campingbedje of travelcot slaapt ze allebei niet in :(

5. Niet meer actief

Ik heb het ook al eens gedaan hoor, ging hier best goed! thuis sliep ie gewoon gelijk lekker verder

6. Daantjeh

Daantjeh Lid

30 sep 2008
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft ze overdag ook moeite met slapen in campingbedje?

Evi niet dus verwacht dat het 's-avonds ook wel goed zal gaan, maar je weet nooit natuurlijk.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae is nog wat kleiner, maar hier doen we het wel, ze slaapt dan in de wagen, maar meestal is ze wel onrustiger dan en wil ze eenmaal thuis, na het autoritje, nog een klein flesje. Daar slaapt ze dan wel op tot de volgende ochtend 10 uur ofzo (flesje om 01.00 uur) . En ze is de dag erna dus wel wat onrustiger.
    Maar we doen het dus wel soms.

8. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Wij hebben ons zoontje vanaf het begin al overal mee naar toe genomen en zelfs nu gaat dat nog steeds prima! Ben blij dat we dat meteen hebben gedaan, want hij is nu zo makkelijk! Natuurlijk zal het op een gegeven moment niet meer gaan, maar zolang ons zoontje het niet erg vindt blijven we het doen.
    Dus in jouw geval zou ik het gewoon doen!

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

We hebben dit 1x gedaan.. ze ging wel slapen maar de volgende dag was ze wel een stuk onrustiger, we doen het dus alleen wanneer we geen oppas hebben en niet anders kunnen. Liever niet!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voorheen 1x gedaan, dat ging goed. Thuis nog warme melk en weer slapen. En over 2 weken proberen we het weer eens.

11. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Wij doen dat regelmatig. Morgen weer. Het gaat goed, maar nu ze wat wijzer wordt, wordt het wel moeilijker om haar in slaap te krijgen. Meestal wieg ik haar dan in slaap.

12. mamamaaike

mamamaaike Actief lid

18 jan 2008
    153
    0
    0
    Wij doen dat nog steeds regelmatig (20 maanden), ze slaapt makkelijk in en thuis gewoon weer verder. Wel eigen slaapzak, knuffels, muziekje etc mee natuurlijk.
    Groeten
    maaike

13. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

werkt bij ons prima, merk wel dat hoe ouder hij is hoe lastiger. vroeger kon je hem gewoon in een willekeurig bed neerleggen, kussens eromheen en klaar. nu moet hij wel echt een goed babybedje hebben, en niet teveel lawaai..
    maar het is ideaal, maakt je veel flexibeler!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Wij doen het niet meer, de eerste twee maanden ging dat wel aardig, maar sinds ze drie maanden is, gaat ze om 7 uur naar bed en als we haar dan halverwege de avond wakker moeten maken, in de auto stoppen etc., dan huilt ze alleen maar de hele weg lang.
    Tegenwoordig zorg ik gewoon dat ik overdag ga naar verjaardagen of iemand oppast.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.467
    113
    Wij hebben dit 1 keer gedaan, ging wel goed hoor, maar vond het erg zielig om hem wakker te maken en voor een gewone verjaardag zou ik het niet weer doen. Dan regel ik oppas of gaat een van ons beiden heen. (toen was mijn familie uit Thailand over, vond ik wel speciaal genoeg om een uitzondering te maken)

16. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Wij doen het best vaak en gaat hier heel goed! Mijn ouders en mijn schoonouders wonen allebei heel dichtbij (max 2 min met auto). Als we daarheen gaan leggen we ons zoontje in de kinderwagenbak te slapen en leggen we hem de terug weg met kinderwagenbak en al op de achterbank, omdat het toch een kippeneindje is.
    Als we naar anderen gaan zetten we hem wel in de maxi-cosi, maar vaak wordt hij nauwelijks wakker en slaapt hij vervolgens goed door. Wat ik vaak wel doe, is dat ik hem thuis dan zijn pyamaatje aandoe, zodat we als we weer thuis zijn, hem niet opnieuw hoeven om te kleden en dus wakker te maken.

17. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    bij ons is het altijd goed gegaan hoor. ook het aankleden om naar huis te gaan altijd zonder problemen, dus waarom niet, veel plezier alvast ;)

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wij hebben het ook al een paar keer gedaan, om 19.30 gewoon bij de visite de papfles gegeven en daarna lekker slapen. Thuis wakker geworden van het uit de maxi-cosi halen, maar na 5/10 min weer lekker in slaap.
    Wij merken alleen wel altijd dat hij de volgende ochtend vroeger wakker is dan normaal, je merkt wel dat we aan zijn slaapritme hebben gezeten.

gr, Tinkerbel

19. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wij hebben Justin altijd overal mee naartoe genomen. Anders zou dat betekenen dat je altijd de hele avond thuis kan blijven ofzo?

Justin slaapt trouwens overal, in een box (maakt niet uit van wie), maxicosi, wandelwagen, campingbed, bank.... dus bij mijn (schoon)ouders slaapt ie in zn campingbed, als we ergens anders zijn leggen we hem naast ons op de bank, in ons armen, in de maxicosi of in de kinderwagen....

20. Happymama70

Happymama70 Actief lid

1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City
    Hallo,

Wij zorgen dat we Jayden zijn laatste flesje (+- 19.00 - 19.30)geven
    als we al op visite zijn. Hij is dan lekker moe,
    en leggen hem daarna op een slaapkamer in zijn campingbedje.
    Ik trek hem gewoon zijn slaapzakje aan en neem zijn knuffel mee.
    Tot nu toe is het nog elke keer goed gegaan.

Deel Deze Pagina