hey allemaal ik ben bij eind mijn 33 ste zwangerschapsweek en ben zo onzeker ik vind dat me buik zo klein is het is de eerste en ik verwacht volgens mij echt een reuze baby want ik denk heel de tijd hoe kan daar nou een beebje in zitten das toch veel te klein maja iedereen zegt dat ik precies goed ben ik ben denk 12 kilo aangekomen tot nu toe en dat is toch goed ik denk dat ik me er gewoon geen voor stelling van kan maken hoe klein zon beebje is ik heb ook nog nooit een pasgeboren beebje gezien dus weet eigelijk niet wat ik meot verwachten ,,, nou hoop veel tips en reacties groetjes monica
Je moet je niet te druk maken hoor. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een heel kleine buik, maar ik ben bevallen van een heel groot kindje, 10 pond. De grootte van je buik zegt niet zoveel over de grootte van je kindje. Als de vk er niks over zegt, kun je ervan uitgaan dat alles goed is.
hey hey maak je niet druk alles komt goed van me eerste zoontje zagen de mensen nog niet eens dat ik hoogzwanger was ze dachten pas 4 maanden of zo whahaha en tog kwam er een kereltjuh uit van 3kilo en 840 gr en 51 centimeter en voedvrouw zegt de beebies kunne binne veel plaats in neme en je buikje niet voluit uitsteekt of groot is nog ffe paar weekjes heb jij je ukkie vast heerlijk! dus nog ffe volhoude en succes grtjes xx
Wow dat is spannend zeg, dat je zelf nog nooit zo'n pasgeboren baby gezien hebt! Je zult zien dat jouw kleintje straks het allermooiste baby'tje is, nog veel mooier dan je je had voorgesteld. Waarom denk je dat je een reuzenbaby zal krijgen?En ach, wat maakt het uit, oftie nu groot of klein is. Het is jouw kindje toch! Zelf had ik geen grote buik en Jesse was ook maar ruim 5 pondjes, dus lekker klein.
he meid pb me maar en dan krijg je me site en wachtwoord. Kan je de foto van me buik zien Ik twijfelde ook al. Maar bij ons maart mama's is een mama bevallen met 36 weken en haar kleine meid was wel al 2800 gr dus een kleine buik zegt niets. Zo groot was die van haar ook namelijk niet
Ik heb de HA ook maar eens gevraagd, aangezien ik nog maar 9 kilo ben gegroeid en maandag ook 33 week ben..... dames om mij heen zij allemaal veel "dikker". Volgens HA had het (de grootte van je buik) ook veel te maken met de sterkte van je buikspieren, dus hoe sterker /beter ontwikkeld je buikspieren zijn, hoe minder buik je hebt. HA is nog steeds erg tevreden over mijn vooruitgang en beeb komt ook iedere keer goed overeen met de duur van de zwangerschap. Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Ik weet alleen niet hoe groot of klein mijn kindje gaat zijn.
Het kan gewoon zo zijn dat je meer naar binnen draagt. Ik heb dat ook. Ik voel mijn baby ook meer achterin mijn buik/richting mijn rug dan ergens anders. En hij ligt ook nog eens erg laag... Ik heb het al eens eerder gezegd hier, het voelt soms alsof hij straks door mijn anus naar buiten wil komen... Edit: O ja, en ik ben tot nu toe ook al 9 kilo aangekomen, en ik heb echt geen idee waar dat allemaal zit... Niet op mijn buik in elk geval...
Tja... mijn lieve omaatje kwam eind jaren 40 bij de bakker, die vroeg of ze ziek was geweest. Ziek? Nee hoor, ik ben een paar weken thuis geweest, mijn dochter is geboren, was haar antwoord. Volgens de overlevering was ze zo plat als maar kon - en mijn moeder kwam als gezonde meid ter wereld. 't Zegt écht niks, hoe groot je buik is.
Ik had ook een klein buikje (wel erg mooi vond ik ) Nathan woog 3360 gram en dus een gemiddeld babytje. Maak je maar niet druk hoor, komt allemaal goed!