ja hier ook hetzelfde. ik heb ook veel dorst. met name 's avonds, drink veel water na het avondeten. en ben nu gek op sinaasappelsap,( normailitair niet) gisteravond ook bijna een pak van op gedronken. Met als gevolg dat ik 's nachts wel vaak naar het toilet moet, om de 2 uur, drink dan ook nog vaak een halve beker water weg bij elke toiletbezoek. slapen doe ik er wel om. dacht ook aan suiker, bloed geprikt bij 30 weken, glucose was prima. Dus we drinken lekker door, haha, overdag is het wel minder hoor! geniet van je zwangerschap!
Weet je wat zo erg is, ik heb een liter fles op mn buro staan. Máár dan moet je hem natuurlijk wel vullen Ach, gewoon even wat beter voor mezelf zorgen
Lol! Ik weet trouwens ook niet of ik wel rond de 2 liter per dag zit hoor. Ik drink wel regelmatig wat: paar kopjes thee en warme chocolademelk ( ) op mijn werk en thuis hebben we van die énorme vazen waarin we fris schenken, dus ik kom er vast wel aan
Vanavond controle gehad....oeps Ze gaf aan dat ik wel wat meer mocht gaan drinken, eerder richting de 3 liter per dag.... minimaal een liter meer dan normaal!!!! Uhm, goed dat wordt dus water, water en nog eens water (en s avonds lekker ice-tea = mijn nieuwe verslaving ) Pas als ik daarna nog dorst heb gaan ze me testen Verder geen aanleiding voor DM verdenkingen....