moet ik mij zorgen maken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by zwangerwens, Feb 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net kom ik van de wc en veeg ik soort van slijmpje (slijm propje) met bloed en bruin verlies erin. Moet ik mij zorgen maken of is dit vrij normaal... Voelde vanmiddag wel even en krampachtig gevoel maar dat was zo over....

Tijdens 1e zw had ik wel 1e wk laat van bruine afscheiding, maar dit nooit gehad...

Moet ik mij zorgen maken?

2. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,253
    13
    38
    Dat is wel erg lastig.. Geen ervaring mee maar hoop voor je dat alles goed is en blijft gaan. Heb je al echo gehad?

3. emmaa

emmaa Actief lid

Oct 19, 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Als ik jou was zou ik vanavond of morgen de vlk bellen en vertellen hierover. Hopelijk krijg je dan een echo en weet je meer. T Kan niks zijn, maar Kan ook een slecht teken zijn.
    Ik hoop voor je dat er niks is.

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Het kan ook gewoon van een bloedvaatje zijn; alles is nu erg goed doorbloed. Maar misschien mag je even voor een echo komen ter geruststelling?

5. Olliebol

Olliebol Actief lid

Jan 23, 2014
    245
    91
    28
    Female
    Ik heb dit tot een week of 12 ook wel eens gehad en dacht dan gelijk hetzelfde. Ook lichtroze/bruine afscheiding met een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ik heb me laten vertellen dat zolang je geen helderrood bloed verliest en heftige krampen hebt, het niets hoeft te betekenen. Kan ook gerust innestelingsbloed of een gesprongen vaatje zijn.

Als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk altijd de vk bellen, al is het alleen voor je eigen gemoedsrust.

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Tegen mij zeiden ze gisteren dat zodra ik krampen krijg, ongesteldheidsgevoel en bloedverlies of slijmverlies ik moet bellen en komen voor n extra controle. Maar ik ben wat verdr maar ga ervan uit dat dit altijd voor iedereen geldt .

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, na gister avond 1xdat slijm met wat bloed en bruin verlies niks meer qua bloedverlies gehad :)

Nu ook erg gevoelige borsten Hihi... Dus maak me eerst geen zorgen, verder helemaal geen klachten

Share This Page