Nog steeds licht positieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kwebbel1984, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik moest vandaag weer een test doen van de vk. Waarschijnlijk heb ik op 5 dec een zeer vmk gehad. Ik heb vanaf 10 dec tot gister bloedverlies gehad wat er naar uitziet dat het nu is gestopt. Hoop het tenminste want het leek eerder ook gestopt te zijn en toen ging het weer verder maar dat is u dan afwachten. Maar de test gaf vanmorgen weer heel licht positief aan. Heb meteen de vk gebeld en moet vanmiddag langskomen omdat we morgen op vakantie gaan. Ik heb verder nergens last van voel me prima en niet zwanger maar dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook niet. Weet nu alleen niet zo goed wat ik moet denken. Zou ik toch zwanger kunnen zijn???Iemand dit eerder meegemaakt??

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Bij mij duurde het twee en een halve week voordat mijn HCG waarden weer normaal waren, zeg maar 0. En kv5 testen zijn gevoelig, dus dat zou de reden kunnen zijn..

Groetjes Patricia

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoe is het bij de VK gegaan kwebbel, ben je al geweest?

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Je hebt in al die tijd geen echo gehad?
    Beetje vreemd. 3 weken bloedverlies is best veel voor een zeer vroege mk. (wat is een zeer vroege mk? hoe ver was je?)
    Je zou natuurlijk nog posi kunnen testen, maar bij een zeer vroege mk lijkt me haast niet. Mss zit er nog wat restweefsel oid...ik hoop dat je vanmiddag duidelijkheid hebt!
    Sterkte in ieder geval..

5. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje, nog steeds die onzekerheid.... Wat vervelend!
    Ik hoop dat je wat wijzer kan worden bij de vk. Spannend!

6. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Nou meiden echt goed nieuws gelukkig. De vk heeft een echo gedaan en we zagen dit keer wel wat zitten. De vk zei dat ze een vruchtzakje zag maar dat het niet overeen kwam met de duur van de eventuele zwangerschap. Omdat ik op 5 dec begonnen ben met vloeien en dat 2 dagen duurde en toen weer is begonnen tot eergister. Ze zei dat ik dan ongeveer 4 a 5 weken zwanger zou zijn. Ik moest meteen door naar het zh om bloed te laten prikken. De uitslag was 44 en dat zou overeen komen met een vroege zwangerschap. De vk zei ook dat het nu echt een grote puzzel was hoe en wat de innesteling is gegaan.

@ sprits ik heb vorige week een echo gehad en daar was toen niks op te zien.

@talithatje hoe is het nu met jou??

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Woooooooooow wat een goed nieuws zeg!!! :D

Heel spannend allemaal dus, wanneer is je volgende echo. Wat bijzonder dit zeg, hoe voel je je eronder?

En voor ik het vergeet ; GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! :D

8. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat super om na al die onzekerheid en spanning dit goede nieuws te horen!
    Ben echt super blij voor je! Een verlaat kerstcadeautje....
    Wanneer moet je weer terug komen??

9. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Bedankt meiden. Ja hoe ben ik eronder. Kan het niet bevatten allemaal zo onwerkelijk. Kan ook niet denken nu ben helemaal leeg in m'n hoofd. Ik moet in de 2e week van januari terug komen en dan hopelijk een mooi kloppend hartje te zien. Maar ben wel bang dat het alsnog mis gaat. Hoop het natuurlijk niet maar toch de onzekerheid zit er nog steeds. Volgende week lekker genieten en rusten geen stress heerlijk...

10. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Begrijpelijk hoor, dit is weer zo onverwachts. Laten we hopen op het beste. Ga hard voor je duimen!

Je gaat morgen op vakantie lees ik, geniet ze meid even er lekker tussenuit, fijn!

11. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Dank je Brusje. We gaan zeker genieten. Het is wel gek want nu ik het echt weet ben ik opeens zo moe. Kan m'n ogen nauwelijks open houden. Ga zo ook naar bed was al op de bank in slaap gevallen. Ik was ook zo moe bij de zwangerschap van mijn dochtertje. We hopen op het beste. Nu weet ik alleen niet zeker of ik wel die zeer vmk heb gehad. Maar dit is veel beter nieuws waar we extra van gaan genieten. Lekker rust op vakantie geen stress heerlijk...

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dan denk ik dat de bloeding van 5 december een innestelingsbloeding is geweest komt ook wel overeen met 2 daagjes, en afgelopen tijd de bloeding waarschijnlijk een hematoom heeft de verloskundige wel kunnen zien waar het bloed vandaan kwam, joh spannend en zo zie je maar weer dat elke zwangerschap een wonder is en sommige nog groter ;)

13. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Fijne vakantie, lekker genieten, tot rust komen....

14. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp

Wat een goed nieuws zeg dat is nog eens lekker op vakantie gaan gefeliciteerd !

15. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Dank jullie. De vk dacht volgens mij dat ik ongie was geworden want zo leek het ook. Was best veel bloed en we zagen echt helemaal niks op de echo vorige week. Dus was wel een hele grote verrassing. En dat is zeker lekker op vakantie gaan. Kan ik alles laten bezinken.. Tot in het nieuwe jaar dames en hoop dat jullie dan ook een wonder gekregen hebben.

Deel Deze Pagina