Mijn dochter is nu 7 maanden en ik heb de bugaboo,Wie weet vanaf welke leeftijd ze in de buggy zitting mogen dus waneer mogen ze uit de bugaboo bak ik schaam me voor deze vraag want ik heb zelf al 2 kinderen grootgebracht en ik ben gewoon alles vergeten haha nou hoopelijk weet iemand het groetjes sofaan Edit Moderator: Topic verplaatst naar Baby & Dreumes. De lounge is voor alles bedoeld wat niet met baby's en kinderen te maken heeft
Haha geeft niks hoor! Sophie zit al er al sinds 4 maanden in! Het handige is dat hij in knik stand kan,waardoor het ruggentje niet belast wordt als ze nog niet goed kunnen zitten. Groetjes,
volgens mij raden ze aan om (als het past) de baby in ieder geval tot 6 maanden in een kinderwagenbak te doen ivm ruggetje ondanks een flinke baby past hij nog in de kinderwagenbak hier dus nu in de winter laat ik hem zeker zo lang het nog kan maar ik dacht dus vanaf 6 maanden
Zolang als ze nog in de bak passen en willen, dan zo lang mogelijk er in laten. Als het echt niet meer gaat dan het liefste toch pas vanaf 6 maanden heb ik altijd begrepen.
Nou dan heb ik ook nog een vraagje...Jesper wil dus niks liver dan zitten. In de maxi cosi en de wipstoel komt ie helemaal in omhoog.Ik heb zo het idee dat het niet lang meer duurt voordat hij niet meer in de kinderwagenbak wil...wat doe ik dan want Jesper is nu pas 3 maanden oud?!?!?!?!
@ Mowtom, ik heb nu maar steeds de kap helemaal naar beneden, kan ze lekker rondkijken en naar boven kijken naar de takken van de bomen, lampjes op het plafond etc. Scheelt al iets.
ik zou toch echt proberen het zo lang mogelijk vol te houden en dan indd met leuke speeltjes interessant maken
Ja ik had zelf ook al zoiets van het is wel nog lekker warm in de winter om in de bak te liggen. Dus ja voorlopig laat ik hem daar nog in...ben benieuwd wanneer ie echt niet meer wil...
Ik heb de wagen gekocht alleen zonder bak toen daan 3 maanden was omdat ze helemaal plat kon kon hij er gelijk in. En dat ging hartsikke goed. Weet jij misschien waar ik losse bakken kan kopen?
nou ze zit er in hoor geweldig vind ze het en ze is 7 maanden, en ik wou haar er in laten tot 9 maanden hihi nog bedankt voor de reacties groetjes sofaan