Hoi, Ik verlies kleine beetjes vruchtwater (volgens mij). Ik herken het wel van de vorige keer, toen kwam de plas ineens zeg maar. Nu is het telkens bij inspanning een klein plasje. Maar hiervoor hoef ik de verloskundige niet te bellen denk ik of wel?
Inderdaad, wel bellen. Ze komen dan checken of het echt vruchtwater is, en dan moet je binnen zo'n tijd bevallen.. Succes !!
bedankt ik heb gebeld maar momenteel geen gehoor. Ik ben nu ee npaar x de trap op en af gelopen en heb op mijn handen geblazen (las ergens dat er dan wat uit moest komen) maar momenteel komt er niks. Ik bel maar voor de zekerheid. bedankt!
ja ik heb gebeld ze komt er zo aan, ze heeft me gevraagd om wat op te vangen maar dat is niet gelukt, hopelijk kunt ze het alsnog wel controleren
ik ben ook wel benieuwd. Hier komt ze niet langs, voordat ik iets kan opvangen. Ze zei wel dat k voor de zekerheid niet meer in bad moest gaan!!
Ik moest het toen bij de oudste opvangen in een inlegrkuisje/maandverbandje en daar ging ze aan ruiken (jakkie, maar ja ...het was toch vruchtwater en ze had erin gepoept!)
Eeej, Luna wat lees ik nu? Niet vandaag bevallen hoor, ga ik niet meer redden en dan zijn we niet meer tegelijk... Morgen oke?