Hallo allemaal, Ik ben voor de feestdagen op zoek naar een lekkere alcoholvrije wijn of proceco. Ik wil gewoon iets gezelligs proosten! (dus alcoholvrije likeuren mogen ook wel ) Heb slechte ervaring met witte wijn alcoholvrije dan hé. Dus vandaar dat ik het hier vraag. Ik hou zelf van zoete wijnen dus kom maar op met de tips
Ja de Faber bubbels (ziet er idd rosé uit) is echt helemaal prima! Smaakt echt een beetje naar prosecco
Zonder bubbels: Witte druivensap van de albert heijn Met bubbels: alcoholvrije appelcider van de jumbo Proost
Oh ja! Zo heette het Ik kon niet meer op de naam komen, maar Faber is echt wel lekker! Ik ga het ook halen
Ik ben een echte wijnliefhebber en moet zeggen dat ik nooit zo'n trek heb in die alcoholvrije wijnen...maarrrrrr...ik heb laatst een goede bubbel ontdekt bij een tentje in Rotterdam en je kunt deze ook online kopen: Pasdutout: https://www.grapedistrict.nl/pasdutout.html
Ik vind de prosecco van light life wel prima. Zowelde witte als de rosé. De gewone, zonder bubbel, variant vind ik niet lekker. Je kunt deze kopen bij de mitra's en bij de plus.
faber hier ook nooit meer bah!!! vind zelf rose met bubbel van vidi vici heeeeel lekker!!! smaakt zelfs een beetje naar alcohol haha terwijl er echt niks in zit.
Ik ga voor oud en nieuw voor de jip en janneke champagne ! Vergeet niet dat er in alcohol vrije wijnen vaak toch een heel klein percentage alcohol zit ik gok het er niet op ... mis het ook niet
Net toevallig een fles jip en janneke champagne opengemaakt en hij is leeg hoor Ik hou het lekker daarbij. alle alcohol vrije troep smaakt net niet zeg maar! en het ziet er net zo leuk en gezellig uit met de bubbels erin
Morgen maar eens even rustig opzoek naar een lekker wijntje of iets dergelijks. En dat weinige alcohol wat er in zit kan geen kwaad zegt zelfs mijn eigen vk. En kinder champagne vind ik gewoon limonade kan ik net zo goed aan de 7-up blijven maar dat wil ik dus niet. Maar ja ieder zijn smaak toch
ik had bij speciale gelegenheden meestal een flesje met appel-lingonberry-prik van de IKEA. is niet zo mierzoet als veel van die jip en janneke bubbels, zit in een feestelijke fles en ziet eruit als rosé bubbels. Mijn nichtje van 14 was er ook dol op en ik koop m nu nog steeds af en toe omdat het gewoon lekker is en weer eens wat anders. DRYCK BUBBEL ÄPPLE & LINGON Appel-/vossenbessendrank m koolzuur - IKEA
Dit is absoluut een aanrader. Dit merk heeft ook een gewone wijn, maar deze is licht mousserend. De gewone vind ik niet te drinken, veeeeeel te zoet, maar deze... Lekker hoor!
http://www.bickery.nl/uploads/tx_rkbrands/Ame_05.jpg Amé is een subtiel zoete, lichtbruisende vruchtendrank van natuurlijk bronwater, vruchtensap en kruiden. Amé past perfect bij speciale gelegenheden als alternatief voor wijn, thuis of om te delen met vrienden. Met de frisse smaak van Druiven & Abrikoos Bevat geen kunstmatige kleur- of smaakstoffen Zonder alcohol Bevat 55% vruchtensap uit concentraat 100% genieten, 0.0% Alcohol. Amé altijd een goed idee Dit is ook erg lekker! Bij ons oa. Te koop bij Jumbo en AH