Heb vandaag mijn eerste echo gehad Was zo mooi en t is nog echt maar een boontje Nog net geen 4 mm Heb het hartje zien kloppen vriend lief wa helemaal trots en blij Hele dag heeft i lopen stralen zooo schattig
Inwendig Ze kon het beter zien zo had niet genoeg in m'n blaas Kreeg complimenten oven m'n beken bodem spieren hahahaha Ja t is echt nog maar iniemini kruimeltje Keuteltje van m'n konijntje pixie is groter
Ja ook mijn reactie tegen mijn mopje maar hij zo, ja dat kan nog echt niet hoor ! Ik gelijk boos (ben de laatste tijd wat sneller aangebrand )
Hoezo hebben jullie al zo vroeg een echo? Is toch "normaal" vanaf 8 weken? Wij hebben met 8 weken onze eerste echo en intake bij de verloskundige. Nu al heel veel zin in!
Mss door een andere achtergrond?! En wat is "normaal"?? Iedere vk doet het anders en ik ben juist blij met mijn vroege echo's en heb er ook erg veel zin in
Om dat mijn symptomen afnamen en ik me zorgen maakte Dus had de vk gezegd dat we langs konden komen 8 Jan heb ik mijn intake En 16 Jan een 2e echo om te kijken hoe hij groeit