veel eiblaasjes, geen ei?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marrie28, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Omdat ik niet zo goed weet waar ik mijn vraag kwijt kan, vraag ik het jullie maar, als ervaringsdeskundigen op het gebied van echo's van eierstokken :)

Gisteren was ik bij de gynaecoloog, voor een echo van mijn eierstokken. De vorige keer was een wondergezwel op één van mijn eierstokken ontdekt. Deze bleek kleiner geworden, jippie! :) Bij mijn andere eierstok zag ik de vorige keer heel mooi één rond blaasje zitten van een centimeter of twee. Gisteren was na mijn eisprong en je zag een heleboel blaasjes, niet rond, maar als leeggelopen balonnetjes, met een beetje vocht erin. Ook was er om mijn eierstok wat vocht en mijn eileider was gezwollen. De echoscopiste en de gynaecoloog hebben allebei (tot wel 4x toe) gevraagd of ik echt geen hormonen gebruik. :(:
    De gynaecoloog maakte zich vooralsnog niet zoveel zorgen, maar het zou eventueel op termijn problemen op kunnen leveren? Hij stelde me wat gerust, maar ik moet wel volgende week bloed af laten nemen om te kijken of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad. Is dat niet heel gek? Met zoveel blaasjes zou het toch niet anders kunnen... of wel?

Ik hoop dat één van jullie me wat gerust kan stellen, want ik begrijp er niet zoveel meer van.

Veel liefs, Marrie

2. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Sorry Marrie ik kan je geen antwoord geven!

Zelf zou ik anders nog even het ziekenhuis bellen, en het vragen. Stel gewoon wat vragen op, schrijf ze op en bel!

Succes, Schaapje

Deel Deze Pagina