hallo allemaal heb inmiddels contact gezocht met de ha omdat ik zon lange cyclus heb (bijna 90 dagen). nu mag ik op gesprek komen bij hem en hij zal me dan doorverwijzen naar de fertiliteitsarts (of zoiets). wat is dat voor een persoon en wat kan ik daar verwachten. vindt het allemaal wel spannend. wilde eigenlijk nog even wachten met naar de ha gaan, maar mijn vriend vindt dat het te lang duurt voordat ik weer ongi wordt. wie helpt mij een antwoord te geven
Hun gaan kijken hoe het gesteld is met je vruchtbaar heid waarschijnlijk kijken hoe het zit met je eisprong zaad van mannetje controleren bloed prikken bij jou
Het zou ook kunnen dat je een inwendige echo krijgt, maar meestal eerste keer is alleen een gesprek. Ze vragen wel vaak op welke leeftijd je moeder in de overgang kwam, verder weet ik het niet eens meer zo goed, maar wens je heel veel succes!
Fertiliteitsarts is een vruchtbaarheids onderzoeker zeg maar! Ze gaan waarschijnlijk kijken hoe het komt dat jou cyclus zo lang duurt, of je dan evengoed een eisprong hebt. Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat je daarom nog niet zwanger bent. Maar niet te ver vooruit kijkend, zo'n eerste gesprek is absoluut niet eng. Zelf zou ik er leeg heen gaan, en je merkt het daar allemaal wel. Weet je geen antwoord op een vraag, dan komt dat de volgende keer toch..... Heel veel succes, Schaapje