jippie! Nu nog even iene miene mutte doen op deze namen en je bent er Maar serieus, ben blij dat ik je op een paar ideeen heb gebracht Bij mij was de Turkse naam Ceyda (dat spreek je net zo uit als Jayda) net met stip op nr. 2 gekomen - er bestaat ook een Italiaanse variant: Giada (djaada) en Dilara staat momenteel op 3 Mijn favoriet - al heel lang - is Gioia (djooja), dat betekent vreugde en juweel in het Italiaans, en ik zag dat er nu ook een parfum van is: Acqua di Gioia van Armani Ben benieuwd welke naam het voor jou wordt
Meisjes: Noëlla Leah Indy India Isis Elin Ivy Izzy Liz Liv Jill Jade Novy Nova July June Yuna Cloë Ella Lynn Lucy Faye Zoë Jongens: Isaï Nils Jay Noël Owen Beau Boas Julius Bruce Sean Seth Dex Delano Levi Lewis Liam Evan Ethan Tyler Tyson Vince Ilias Elias Mitch Ravi Ivan Ivar
Elin Kate Emily Tess Jodi Keira Aiden Kyran Logan Quinn Bentley (die vind ik echt heel leuk, meeste mensen vinden het een auto )
Skatje, meiden namen vind ik niet zo. En idd Bentley, daar twijfel ik dus ook over, om exact dezelfde reden. (die vind ik echt heel leuk, meeste mensen vinden het een auto ) Zo ook met CHEVY voor een jongetje....
Tot nu toe: Sienna Evi Roxy Zinzi Laila Novy Yenna/Jenna Jody Chanelle Dana Luna Serena Zoë Lara Dilara Lina Lana Jayda Layla Lola Bentley Dion/ Dyon Keano
Een mooi lijstje is het al (de jongensnamen vind ik alle drie heel mooi!) Ik stuur je mijn favoriete jongensnamen, misschien zit daar ook nog iets voor jou tussen: Aiden / Aidan / Ayden / Aydin Alesssandro / Alessio Amos Austin / Austyn / Austen Bailey Biagio Boaz (ook: Boas, Boasz) Bradley Brady Brayden Brody / Brodie Bryson Caetano Caiden / Caden / Cayden / Kaden / Kayden / Kaiden Caio / Kai / Kaj Caleb / Kaleb Celso Cody Collin / Colin Cyrus Dailey / Daley Damiano / Damian Danilo Dante Dario Declan Dean Delano Dempsey Devin / Devon Dimas / Dimos / Demos Dominic / Domenico Dorian / Doriano Dylan Efraim Eneas Evander / Evandro Fabian Ezra Fabrizio Fausto Finlay / Finley Fosco Francesco George Gianluca Gianni / Giovanni Giordano / Jordan Giorgio Giuliano / Julian Iskender Jadon / Jaydon James / Jamie Jason Jaxon (Jackson) Jayden Jelani (djuhlaahnie) Joachim / Joaquin Joas / Joaz Jonas / Jonah / Giona Julius Kean / Kian / Keon / Cian / Keyan Kenan Kenyon Kenzo Kilian / Killian / Kylian Kiran / Kieran / Kieron / Keiran Kyros Leonardo Leander / Leandro Liam Lysander / Lisander / Lisandro Lucas Marcus Mason / Macon Matteo / Matthias Maurizio / Mauro / Maurits / Mauritius Metin (mètin) Micah (ook: Micha) Mikai / Mykai / Mikay Milan Milo / Mylo Miro / Italië: Mirco en Mirko Miron / Myron Neo Olivier Omar Oscar Otis Owen Rafi / Ravi Ryan / Rayan Remzi Renzo Riley Ruben Silas Skye Timon Timur Tosco Troy Tyler Valentino Vasco Vinícius Zimri
AngelaK, weer een mooi lijstje jongens namen idd. Deze zijn nog overgebleven: Delano Devin Jelani Liam
mauro, dante, kick geeft niets hoor als het je smaak niet is... ik denk gewoon mee! smaken verschilllen gelukkig!
Lastig he..! Ik vind het voor een jongen ook lastig, vooral omdat mijn man veel niet mooi vind. Alleen lukt het me wel..! Want dan zou ik David kiezen (tweede naam heb ik nog geen idee van). Andere namen op het lijstje hier zijn Jacob, Nathan, Philip, Daniel, Gijs en nog 30 anderen.. Een meisjesnaam is hier ook nog niet 100% zeker. We denken over Vera Isabel. Maar hebben beiden een 80% gevoel zeg maar. Maar op mijn lijstje staan ook: Eva, Sarah, Nova, Julia.
Kijk, je komt er wel! Maar vooruit, nog een lijst dan, daarna weet ik het ook niet meer, hoor : Rasmus Kaan Ruben Kevin / Gavin Ashton / Aston Felix Tristan Jelger Holger Luke Marvin Floyd / Lloyd / Leroy Greg(g) (van Gregory) / Craig Bryce / Brice (bries) / Bries Lance Ian Calvin Quentin / Quenten Brian / Bryan Wout / Wouter Ramsey / Ramsay Dan / Danny Dawson Dyson Damon Camden Lyndon / Lynden Ryder Eamon Boyd Blake Casey Ciaran Cassidy Brennan / Brandon / Brando Kane Keegan Mackenzie (ook voor meisjes) Nigel Nolan Quinn Trey Torrence / Terence Duncan Clyde Dee Douglas Egor / Igor Ennis Edan Grant Knox Kendrew Lennox Malcolm Paisley Rory Tay Jonathan Nathaniel / Nathan / Nate David Levi Sam(uel) Noah Abel Gabriel Raphael Benjamin Job / Jop Joel Tim(othy) / Timotheus Gideon Alexander Steven / Stefan / Stephen Emmanuel / Immanuel Justus / Justin Lucius Tobias Balthasar/Balthazar Caspar / Casper / Jasper Jesse Joshua / Joash Asher Jethro Jude Seth Matthew Zach(ary) Andrew Cain Ethan Rufus Florian Cameron Carson Carter Chase Cole / Colton Connor Cooper Dexter Elijah / Eli Elliot Harvey Jack Jenson Kyle Landon Lewis Rhys / Reece / Rees Stanley / Stan Taylor Anthony Bobby
AngelaK, heb weer een selectie gemaakt! Calvin Levi Echt heel erg bedankt voor t meedenken, het was me nogal een lijst, hihi.
Graag gedaan! Leuk om te zien dat je lijstje langzaam maar zeker toch is gegroeid Ik heb trouwens 2 achterneefjes (uit verschillende gezinnen) die Keano en Calvin heten - mooie namen vind ik, vooral Keano (Keanu kan ook , zoals de acteur). Ik ben benieuwd welke namen uiteindelijk op nr. 1 komen te staan, succes!!!
Ik heb 16 januari geslachtsbepaling, dus dan weten we of we nog heel hard ons best kunnen gaan doen voor jongensnamen, of dat we wat minder gestressed mogen zijn, Maar ik heb zeker al een mooi beginnetje voor de jongensnamen....