Dag 7 11-10 Ik heb een 10 daagde kuur van provera gehad vanwege menstruatie die weg bleef. Nu kreeg ik op dag 7 in de ochtend lichtroze slijmverlies maar ik had de avond daarvoor gemeenschap gehad dus dacht dat het daardoor kwam.(het heeft maar 1 ochtend geduurd was daarna weg en was echt alleen roze slijmverlies). Nu ben ik 6 dagen terug met de kuur klaar en nu zie ik echt nog niks van opkomend bloedverlies en snap er niks meer van hoort er nu toch wel te zijn. De dag voor het lichtroze verlies wel kramperig gevoel in buik gehad. Nu ben ik het echt effe kwijt. Iemand een idee of ervaring hiermee? Ik ben wel bezig met zwanger worden maar moet dan toch echt eerst menstrueren.
Zoek even naar: nu al misselijk??? In zwanger worden clubs, birds is ook zwanger geworden terwijl ze provra kreeg! Hoop snel duidelijkheid voor je!
Ik heb ook Provera gekregen. Duurde bijna een week voordat ik na die kuur ongesteld werd. Maar idd, Birds86 heeft ook Provera gekregen, terwijl ze achteraf zwanger bleek. Ze heeft al enkele echo's gehad die goed zijn, dus het kán wel! Ik zou toch maar eens een testje wagen
Ik werd 7 dagen na de laatste pil ongi.. Misschien nog even een paar dagen afwachten en anders even een testje proberen.
Een kenner hier; Je kan alleen echt ongesteld worden door Provera als er baarmoederslijmvlies is opgebouwd. Het enige dat Provera namelijk doet, is het al opgebouwde slijmvlies af laten voeren. Is dat er niet, of weinig, heb je dus niks aan Provera.