Ik heb een dipje...

Discussion in 'Zwanger worden' started by onzewonders, May 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Hoi dames,

Ik zit vandaag niet lekker in mijn vel... De tranen biggelen over mijn wangen, ben echt verdrietig! Manlief is werken, dus geen arm om me heen om mij te troosten.

Ik zie het even niet meer zitten. Heb er zo ontzettend de balen van dat het beebje maar niet blijft plakken! Zie ik net op FB een foto van een meisje dat tegelijk met mij uitgerekend is (als ik nog zwanger zou zijn). Ze heeft al een behoorlijk buikje... Waarom ik niet?? Waarom gaat het steeds mis!

Nu heb ik medicijnen gekregen om mijn progesteron op te krikken, want dat is veel te laag blijkt uit onderzoeken. Maar ik ben zo bang dat het niet werkt...

Ben nu aan het wachten op mijn ei. Moet het opsporen met ovutesten en tempen. Als het gesprongen is beginnen met de bolletjes Utrogestan.
    En dan die verplichte nummertjes! Want dat wordt het onderhand als je zo gepland moet vrijen. Dat is ook niet altijd leuk...

In het begin was het allemaal nog leuk en spannend, nu voelt het als een last op onze schouders. Niet het zwanger worden, dat blijft spannend en leuk. Maar vooral het zwanger blijven. Wanneer zijn wij aan de beurt?

Ik ben echt zo verdrietig vandaag... Sorry meiden voor mijn verhaal, maar ik wilde het even met iemand delen...

2. Kiwii

Kiwii Bekend lid

Apr 6, 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je verdriet, het is soms ook zo oneerlijk. Ik hoop dat de utrogestan goed voor je werkt en je zo snel mogelijk lekker kan genieten van een plakbaby:)! Sterkte!

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb ook elke maand dat ik huilend op toilet zit als ik weer ongi ben geworden
    maar we moeten moed houden
    heel veel sterkte
    dikke knuf en kus

4. ik86

ik86 Actief lid

Feb 19, 2011
    161
    0
    0
    Ik kan me helemaal in je verplaatsen, wij doen er ook al 21 maanden over om zwanger te raken. Tot nu toe nog geen enkele keer gelukt.

Dat is erg zwaar, idd steeds als je mensen ziet die wel zwanger zijn.

Hopelijk werken de medicijnen en mag je snel zwanger zijn! Houd moed!

Ik zou voor je duimen!

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Wij zijn dan nog niet zolang bezig, maar ik kan heel goed je verdriet begrijpen. Zeker als je overal zwangere meiden en babys ziet....Ik kan je alleen maar een virtuele knuffel geven en hopen dat de medicijnen helpen en jij straks ook met zo'n mooie dikke buik loopt. En voor nu veel sterkte!

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Dank je wel dames. Ik voel me nog steeds ellendig en mijn ogen zijn zo gezwollen als iets. Maar goed, het hoort er allemaal bij.
    Hopelijk komt mijn man zo thuis en dan kan ik lekker in zijn armen uithuilen.

Jullie ook allemaal sterkte en hopelijk is het voor ons allemaal snel raak (en blijft het zitten)!

Liefs

7. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    nou.. dan zitten we vandaag allebij in een flinke dip:(
    tis zo moeilijk hè!! gewoon die onzekerheid of het wel GAAT lukken.
    wie weet lopen we voor het einde van t jaar allebij met n buikje;)

sterke hoor!

8. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Wat erg voor je meid.
    Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is...vooral als je eindelijk zwanger bent en het babytje dan weer verliest.
    Hopelijk gaat het dit keer goed en blijft het goed gaan! *knuffel*

9. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hele dikke knuffel meis! Dan is het zo balen dat er niemand bij je is om je te troosten hè? Jank maar lekker en als je je ei kwijt wilt mag jè altijd pben.

10. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heel erg veel sterkte gewenst, het is ook heel wat. Vooral als je WEL zwanger raakt, en het vervolgens weer kwijt raakt. :(
    Dat is pittig. Heb het zelf maar 1x mee gemaakt, en dat was al 1x teveel. Je staat er meteen anders in. Weet dat het niet vanzelfsprekend is, dat als je zwanger bent, je dat ook blijft.
    Meid ik hoop dat de medicijnen voor je werken en je gewoon over een paar maanden een gezonde baby in je armen mag houden.
    Het is je zo gegund!

11. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ik voel met je mee meis ik lees je verhaal en meteen rollen de tranen over mijn wangen. gisteren had ik ook zo een dag ik ging helemaal kapot van verdriet en elke keer denk ik dat ik de enige ben en dan denk ik waarom moet het mij over komen ben nu 2,5 jaar bezig en nog niks en elke maand doe ik zo erg mijn best, maar toch lukt het elke keer weer niet het doet mij zo een pijn en verdriet en dan zie je gewoon dat iedereen met een mooie zwangere buik loopt. gelukkig hebben we elkaar hier en kunnen we er samen over praten. het is zo moeilijk maar toch hoop ik dat we met zn allen hier snel zwanger zullen zijn van een mooie prachtige wondertje. dikke knuffel xxxx

12. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,263
    1,174
    113
    Meid, hele dikke knuffel.
    Wat ontzettend verdrietig dat je na januari weer zo'n verdriet hebt moeten doormaken :(. Het lijkt me heel zwaar als je eigen lijf je zo in de steek lijkt te laten.

Heel veel sterkte en succes, zal hard duimen dat medicatie een prachtig resultaat gaat geven!

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    FBdB@ Meis wat ken ik jouw gevoel goed vrolijk zijn buiten de deur niemand laten zien dat je verdriet hebt. Niet als een triest iemand gezien willen worden.
    Alleen verdriet delen met je mannetje die je steunt waar hij kan. Want ook hij heeft zijn verdriet .
    Dipjes tranen emmers vol gelaten hier en nog af en toe .
    Heerlijk jank muziek op zetten laten gaan die tranen, en anders als je even alleen wil janken lekker onder de douche kruipen .
    Helpt heel goed geloof me , manlief vertelde me dat hij dat laatst ook deed en het hem erg hielp.

Knuffie meis

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lieve meis, ik voel helemaal met je mee!!
    Ik had het van de week ook. Ik werd geconfronteerd met ronde 11 op dezelfde dag dat mijn zus beviel van haar tweede.
    Natuurlijk was ik helemaal blij voor hun, maar wat een &*%*^% dubbele dag was dat.
    Ik ben dan wel al gezegend met een kleine man, maar ook daar zijn we 17 maanden voor "bezig" geweest dus daar begint het nu weer erg op te lijken.

Huil maar eens lekker uit meid want het is gezond als je het eruit laat.
    Ik weet nog wel 1000 dingen om op te schrijven, maar die weet je allemaal allang.
    Het enige dat ik nog kwijt wil is dat ik het jullie echt heel erg gun en ik duim en hoop dat jullie ongelooflijk snel een kleintje in jullie armen mogen sluiten!!!!!

Dikke knuffel voor nu!!

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Lieverds, allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden! Het doet mij echt heel erg goed...

Vandaag lekker samen met mijn mannetje niksen en verdrietig zijn en dan er morgen weer tegenaan. En hopelijk was dit voorlopig dan het laatste dipweekend! Gelukkig volgende week veel dingen te doen in het weekend. Bruiloft, familiedag enz. Lekker afleiding en laten we hopen op mooi weer, want dat doet ook wonderen!

Hele fijne zondag gewenst en ik hoop dat we over een tijdje allemaal zwanger zijn en een topic kunnen openen genaamd: uit de dip club! :)

Heel veel liefs!

Share This Page