Hoi iedereen, Ik heb een vraagje, wanneer kan je het best een zwangerschapstest doen, vanaf de eerste dag dat je ongesteld moet worden of liever wat later : : groetjes Rossi
ten eerste licht eraan wat voor een test je hebt... je hebt testen die het eerder kunnen ontdenken maar ik zou het doen asl je 5 dagen over tijd bent....
ja 2 dagen, nu maar hopen maar ben pas begin mei gestopt met de pil dus misschien moet mijn lichaam daaraan wennen, ik hoop natuurlijk dat het raak is maar we zullen zien.
ooh dat is ook mogelijk toen ik stopte met de pil werd ik 6 weken niet ongesteld... maar het kwam later wel... maar ik hoop voor je dat het raak is anders de volgende keer... dan zijn alle stoffen van de pil wel uit je lichaam... ik snap dat je je test nu al wil doen... ik zou gewoon zon pakje met 2 testen kopen en dan lekker die test doen meid.. ben je van alle onzekerheid af....
Met de clear blue test en de kruidvat test kun je al testen vanaf de 1e dag dat je menstruatie eigenlijk zou komen.
Je kan testen vanaf de dag dat je NOD zou zijn,soms eerder maar dan geeft ie nog vaak negatief aan. Je kan gewoon testen dus als je 2 dagen overtijd bent
Misschien dat ik van het weekend ga testen geef niks hoor je nieuwsgierig heid heb ik ook altijd ha ha ha, maar volgens mijn noemen ze dat ook wel eens belangstelling toch?
ik duim ook mee. ik ben nu 4 dagen overtijd en ik test pas dit weekend als ik nog geen zie. liefs san.
He jammer, maar je bent ook nog niet ongi? Ik zeg altijd: zolang de duiveltjes er nog niet zijn, is alles nog mogelijk. Gewoon over een week of zo nog eens testen als ze er dan nog niet zijn. Groetjes, Wendy * blijft nog even doorduimen