vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bengeltje86, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey hallo
    ik heb een vraagje ik heb vorige week woensdag 23 ste april postief getest met de cb van clearblue en er stond zwanger . ik mocht gelijk na het ziekehuis om bloed te prikken omdat ik in november miskraam heb gehad me hcg steeg niet goed en was 31 januari weer zwanger en 13 februari bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn dus geopereerd. hcg was toen bij 6 en halve week 320.

nu kreeg ik dus afgelopen woensdag 23ste april direct de uitslag eind van de middag ik zou dus toen 4 weken en 2 dagen zijn en de hcg was toen 1827 vrij goed dus vergeleken met andere keren maar nu had ik dus vele kwaaltjes tot ik ineens 5 weken zwanger was en de kwaaltjes langzaam aan verdwenen en sinds gister heb ik sochtend tot eind van de middag bruinverlies gehad niet direct bij afvegen maar als je wat dieper gaat met wc papier dan komt er bruin mee :oops: snap je en savonds was het weg.
    nu vanmorgen was het er weer en nu is het bijna half 5 en het is weer bijna weg precies hetzelfde als gister .
    nu moet ik 6 mei extra bloedprikken voor de hcg gewoon vooor gerustelling voor mezelf ik moet dus 7 mei voor een echo inverband met eerdere BBZ ook al zeggen ze dat ik die nu niet kan hebben vanwege hoge hcg op 4 weken en 2 dagen.
    de vorige zwangerschappen begonnen ook met bruinverlies oke ik weet dat toen de hcg erg slecht was kan dit duiden op nog een miskraam?
    aangezien de kwaaltjes minder worden zoals de pijn in me borsten die minder worden ben vandaag wel wat misselijk en hoofdpijn en laast van de ogen (draag lenzen) al paar dagen maar de klachten verdwijnen en dan komen ze weer een beetje.
    en aangezien er vaker tegen me gelogen is bij de vorige zwangerschappen wil ik gewoon een eerlijk antwoord.
    moet ik me zorgen maken om dit bruinverlies niet speciefiek bi afvegen maar als ik wat dieper ga :oops: en om de kwaaltjes die minder worden en dan weg gaan en dan weer beetje komen.

alvast bedankt .
    sorry voor het lange verhaal :oops: :oops:

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi bengeltje,

Nee je hoeft je geen zorgen te maken het is heel normaal dat je wat bruinverlies hebt in de vroege zwangerschap deze zwangerschap hoeft niet wederom mis te gaan!
    Ik heb er de volste vertrouwen in dat het goed zit! En dat je kwaaltjes verminderen is ook heel normaal! Geniet meid!

Gefeliciteerd! Imke

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    thnx voor de antwoord

het bruinverlies als ik wat dieper ging bij afvegen na plassen is sinds donderdag gestopt dus 2 dagen aangehouden niet bij gewoon afvegen maar echt als je wat dieper ging dus nu duimen dat de echo woensdag goed zal zijn.
    hou jullie op de hoogte

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi nou weer ff een vraag
    ik heb gister lactulocestroop gekregen omdat ik al sinds donderdag morgen niet na de wc kon
    nu heb ik gister flink zitten persen :oops: ja stom stom weet het
    en nu heb ik sinds vanmorgen weer bruinverlies meer als vorige week :cry: ik snap er nu helemaal niets meer van

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey nou wilde toch even laten weten dat ik vanmorgen een echo heb gehad
    ze zij wel de kans dat je alleen een vruchtzakje zou zien aanwezig was.

ik durfde niet te kijken inverband MK november en BBz 13 februari (operatie)
    toen ze zij het vruchtzakje zit opde goede plek durfde ik te kijken en ineens dat idng van de echo iets anders en kijk daar zit al een kindje en jawel met knipperlicht en een sterke hartje ook echt mooi eindelijk na zoveel elende te hebben mee gemaakt heb ik dit mogen mee maken dat het toch goed zit :)

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

gefeliciteerd!

Mirjam

Deel Deze Pagina