zou het een miskraam kunnen zijn geweest?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama van meisje, 28 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van meisje

28 okt 2007
    31
    0
    0
    hallo allemaal,

er zit me iets dwars mischien zie ik het helmaal verkeerd hoor maar ik ben na 11 dagen overtijd vandaag ongi geworden met helder rood bloed en veel buikpijn (vanochtend) ik ging vanmiddag naar de wc en veloor een soort "klont"(sorry voor het taalgebruik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) zou dit komen doordat ik erg lang overtijd ben geweest of zou het een hele vroege miskraam kunnen zijn geweest

ps ik had nog niet positief getest maar bij mijn eerste teste ik pas positief na 4 weken en was toen al weken zwanger bleek later \

kan iemand me uit deze onzekerheid halen

X

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Niemand kan je hierin zekerheid geven. Stolsels verliezen kan altijd bij een ongi, dus dat hoeft niet meteen op een miskraam te duiden. Je geeft wel aan dat je de vorige keer ook pas laat + testte. Maar hoe is je cyclus normaal? Is die normaal onregelmatig? Dan acht ik de kans klein dat het een miskraam was.

3. Mama van meisje

28 okt 2007
    31
    0
    0
    ik heb altijd een perfecte cyclus van 28 dagen al een jaar ... en verlies met ongi nooit zule stolsels?

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien wat stolsels doordat je wat langer overtijd was?

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tja het zou natuurlijk een hele vroege miskraam kunnen zijn, maar denk dat je daar helaas geen antwoord meer op krijgt. Sterkte!

gr vruchtje

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zou er niet vanuit gaan
    Je cyclus kan soms eens een keer in de war zijn

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    bloedonderzoek in ZH kan uitsluitsel geven
    Zo ontdekte ik mijn eerste miskraam ook ruim 3 jaar geleden

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kan zijn, maar als er verder niks geen vreemde dingen waren behalve die stolsel...? Uitsluitsel is dan moeilijk te geven.

9. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Waarschijnlijk kunnen ze dat zien bij een eventueel volgende zwangerschap, want een mk /ma laat altijd een litteken achter. Bij mijn schoonmoeder hebben ze dat ook ontdekt toen ze opnieuw zwanger was van 1 van haar kinderen. Ze had blijkbaar daarvoor een mk gehad want dat konden ze zien omdat ze daar nog een litteken van had. Zelf heeft ze daar niets van gemerkt, maar ja vroeger testen ze ook pas als ze een week of langer overtijd waren. Dat is heel anders als nu. Dus je kunt wel gissen maar daar schiet je niets mee op ik zou zeggen succes in de volgende ronde.

xxx Joyce

10. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Mmmm.. ik ben pas bij de dokter geweest omdat ik de laatste keer ook zo'n groot stolsel had verloren (ik dacht aan cystes/vleesboom o.i.d.). Hij vroeg gelijk HOE het stolsel eruit zag. 'Gewoon' rood? Dan is het niet meer dan een stolsel. Maar ik verloor ook gewoon een stuk van de slijmlaag (het was gelig). Toen zei hij dat hij denkt aan een vroege miskraam. Maar zeker weten doe je het nooit. Er zijn inderdaad heel veel vrouwen die een vruchtje verliezen voor of net na het innestelen en het nooit hebben geweten.

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    @Jiska, idd kan als je naast bloed(stolsels) ook slijm of iets anders verliest op een MK wijzen.

12. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Als je het zeker wil weten vraag dan je huisarts z.s.m. om een bloedtest voor HCG. Als het een miskraam was, dan zitten daar nog zeker sporen van in je bloed, niet meetbaar met een zwangerschapstest, maar wel met een bloedtest.
    Bij mij heeft dit hormoon nog ruim 4 weken in m'n bloed gezeten (mk bij 6 wk en 2 dg)...

Deel Deze Pagina