Ons zoontje eet veel tijdens de lunch, namelijk: 2 boterhammen en daarna nog een fles melk van 180/6. Hij drinkt hem bijna altijd leeg. Is dit teveel? Hij zit helemaal onderin de curve... woog met 9,5 maand slechts 7300 gram Ook krijgt hij 's ochtends nog 180/6 melk samen met Bambix, en krijgt hij voor het slapen gaan nog een fles van 180/6. Die laatste fles drinkt hij niet altijd leeg.. meestal 50 ml over. Is dit teveel melk?
Volgens mij is dit niet teveel, mijn zoontje eet ook twee boterhammen met de lunch (daarna een flesje 120+4) en 's morgens en 's avonds pap net als jij, en natuurlijk ook nog de tussendoortjes. Mijn mannetje is ook een kleintje. Di's toch niet veel? Toch?
Lijkt mij ook niet teveel hoor. Zeker omdat hij onderin de curve zit, hij kan het wel gebruiken toch? En het zijn goede dingen die hij eet, gezond.
Lijkt me niet teveel hoor, schijnbaar verbrand hij snel aangezien hij onderin de curve zit. En tis gezond! Qua flessen is de richtlijn minimaal 500cc aan vocht dus daar zit hij niet heel ver boven hoor. Lijkt me prima!