Grrrrroente en fruithapje..

Discussie in 'Voeding' gestart door moontje2008, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ok.. het probleem is niet dat ze het niet eet... alles wat ik probeer gaat er in...

Het is ook niet dat het niet lukt.. soms zuigt ze nog wat, maar happen lukt ook..

Maar het probleem is hoe plan je dat in??

De laatste paar dagen lukte dit

06:00 fles (wij moeten vroeg op..)
    10:00 fles
    12:00 / 12:30 fruit
    15:00 fles
    18:00 groente
    19:30 laatste fles..

maar nu is ze vandaag bij mijn schoonouders geweest en daar slaapt ze echt beroerd.. dus heeft ze rond kwart over 3 een fles gehad, gespeeld tot 5 uur en nu slaapt ze nog (7 uur)... ze was gewoon bekaf..

wat doe je dan.. groentehapje maar laten zitten?? als ik dat zo nog geef komt ze rond half 9 / 9 uur en morgenvroeg moet ze er weer om 6 uur uit.. en mevrouw houdt er echt niet van om wakker gemaakt te worden..

gaat dat ritme op een gegeven moment vanzelf of moet ik het strakker aanpakken??

alvast bedankt!

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Lekker laten slapen hoor! Gewoon nog even 3 weken wachten met de bijvoeding! En ook na 6 maanden hoeft het niet iedere dag; niet tegen haar zin geven of speciaal ervoor wakker maken; het is slechts BIJvoeding!;)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als ze slaapt: lekker laten slapen. Ze kan de rest van haar leven nog elke avond groente eten, nu maakt het echt nog niet uit als ze een keertje overslaat.

Deel Deze Pagina