Veel fruit!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kayke, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Dit is voor mij niet nieuw. Ik heb voor m'n zw het Southbeach dieet gevolgd (low carb dieet) en zij zeggen hetzelfde. In fruit zit veel fructose (fruitsuiker) wat wordt omgezet in vet. Zwangere vrouwen zijn vatbaarder voor zwangerschapssuiker dus is het ook een risico voor zwangeren. 2 a 3 stuks is echt genoeg ook qua vitaminen. In de eerste fase van Southbeach mag je helemaal geen fruit voor 2 weken. Truukje van southbeach is dan om tomaten en paprika te eten, dit kan je beschouwen als fruit en deze groenten bevatten veel vitamine C en weinig suikers.

2. Yelice

Yelice Niet meer actief

:D ik eet me ook echt misselijk aan de pink lady appels dus ik kan een kindje met veel haar verwachten :D ?

Teveel fruit is idd niet gezond ivm de fruitsuikers maar 3 stuks per dag mag toch best?

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik moet toegeven bij me vorige zwangerschap heb ik me helemaal gek gegeten aan fruit. En een gezonde Hollandse jongen Gekregen. Met een bos haar. Of dat van t fruit is weet ik niet. Maar mijn vk heeft nooit gezegd dat ik niet veel fruit mocht eten.

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier het afgelopen jaar 25 kilo afgevallen met het oerdis dieet, vnl groente, fruit en vlees. En ik eet me echt helemaal suf aan het fruit.

Ben ook niet van plan om dit te laten staan, tenzij het echt moet, maar mijn lichaam is ontzettend gewend aan fruitsuikers en daarmee om te gaan. Word ook echt kribbig als ik mijn fruit niet kan eten.

Kan me voorstellen dat je problemen kunt krijgen wanneer je zelden/weinig fruit eet en dit ineens tijdens je zwangerschap gaat vermeerderen. En natuurlijk kan iedereen zwangerschapssuiker krijgen, maar om daar nu het fruit de schuld van te geven???
    Als je een hoge bloeddruk krijgt, wil ook niet zeggen dat je van de zoutpot gesnoept hebt. ;)

Jullie zien al, helemaal fruitfreak hier! ;):D

Deel Deze Pagina