Hoi hoi, Ff een vraagje ik kan niet langer wachten met testen maar nu drink ik altijd veel, heb vandaag overdag zo'n 2,5 liter gedronken. Als ik nu vanaf 6 uur niet meer drink kan ik dan later op de avond testen of heeft dat geen zin?
Dat kan op zich wel.. Het zal niet zo geconcentreerd zijn als s ochtends, maar het kan wel. Sommige dames testen zelfs 's middags/ 's avonds beter dan 's ochtends.
Het probleem is dat ik tegenwoordig ook een paar keer snachts naar de toilet moet dus het zal smorgens ook niet zo geconcentreerd zijn....
Hoe ver ben je in je cyclus? Ik testte op NOD in de namiddag overduidelijk positief met de kruidvat testen! Ik hield niet per se mijn plasje op hoor! Succes!
Ja ik had vanaf 14u niet gedronken en gepiest en toen om 18u getest. Ligt er vooral aan wanneer je nod is?
Die is donderdag.... maar zolang als jou niet plassen gaat niet lukken misschien toch mr tot morgenvroeg wachten....
Gewoon testen hoor! Ik heb 6 dagen voor nod met middag urine (ik drink altijd veel) Al heel licht positief getest... Met action test nu 4 dagen later zijn ze al heel mooi opgelopen. Heel veel suc6