Dag dames! Hier de testen vanaf zondag op een rij! Ben denk ik nog wat te ongeduldig op de knaller! Zaterdag is mijn NOD! Test nu donderdag weer, maak mezelf helemaal gek! Wat denken jullie van de testen? Kan ik echt zeggen dat ik zwanger ben? Ik kan het gewoon niet geloven! Bedankt alvast.. (die laatste is van vanmorgen)
Je bent er vroeg bij qua testen Maaruh...ik vind het streepje duidelijk aanwezig! Ben benieuwd naar die van donderdag! Voorzichtig gefeliciteerd?
Oke Dankje! Ben zo vreselijk onzeker! Donderdag wil ik graag een CB doen! Zou dat met een cb wel kunnen? Of kan ik daar beter nog even mee wachten? Was vanmorgen voor 6 uur al wakker! Toen wou ik het liefst gaan testen! haha.. Maak mezelf helemaal gek! Kan het me gewoon niet voorstellen dat het nu al raak is! Maar ben tegelijkertijd ook zo blij!!! Maar tis gewoon zo pril, zo klein! Kan nog van alles gebeuren! Ben zo bang dat ik zaterdag gewoon ongesteld ga worden.. Stom he? Ik weet dat er meiden zijn die veel langer moeten wachten... Maar ik kan het gevoel niet van me af zetten! Als ik de digitale test in handen heb en waar op staat ZWANGER.. Ik denk dat ik het dan pas geloof! Bedankt voor de reacties!!!
Trouwens als je zulke strepen binnen de aflees tijd hebt, dan denk ik dat de cb digital met wekenindicator ook echt wel zwanger aangeeft! Zulke strepen had ik ook! (Had die CB wel in ochtend urine gedaan).
Je bent inderdaad heel vroeg met testen! Ik zie ook streepjes! Probeer realistisch te blijven tot op je NOD en doe een bloedafname dan! succes!
Ik had met een action test ook zulke lichte streepjes, misschien nog wel iets lichter en heb toen in de middag na een paar uur niet plassen en noet drinken een cb digitaal gedaan op 10 dpo en die gaf heel duidelijk zwanger 1/2 aan dus ik denk dat je die zeker kan doen
Ja hoor! Als zaterdag je nod is, en je hebt nu al deze streepjes kun je donderdag wel een cb proberen. Die gaf bij mij op 12 dpo ook keurig zwanger aan en mijn streepjes waren nog lichter dan die van jou .
Eh, waarom in vredesnaam? A. kost een hoop centen/kostbare middelen B. het is nog niet eens haar NOD C. dit is de derde ronde, dus al heel snel "raak". D. ik lees nergens iets over een voorgeschiedenis. TO, ik zeg: voorzichtig gefeliciteerd! Mooie strepen, zeker als je NOD pas zaterdag is. HCG verdubbelt met de dag, maar dat zegt niet dat je streep nu al twee keer zo dik moet zijn met dit termijn. Test lekker door, laat je niet uit het veld slaan, en ik hoop dat je deze dagen de CB in handen houdt die je die bevestiging geeft. Maar dit ziet er goed uit!!!!!!!!
Die streepjes staan er! 90% kans dat het zo blijft. Wel of niet testen maakt daarbij helemaal niks uit, maar als je graag test: ga je gang, wij loeren gezellig met je mee
Ik zie ook streepjes hoor, en ze worden al ietsje duidelijker. voor zoveel dagen voor je NOD zijn ze goed zichtbaar! Van harte.
dat ziet er super uit!! krijgen jullie dan standaard geen bloedafname als je net zwanger bent? Hier in Belgie ben je "niet" zwanger (grof gezegd) met enkel een positieve test en krijg je eerst nog een bloedafname die het moet bevestigen. Dan pas gaat alles van start bij gyn en dergelijke.
Nee dat is hier niet gebruikelijk! Nou net een test gedaan (deze moest van mijn man hoor ) En kijk het resultaat! ZWANGER Nu nog blijven plakken kleintje!