we zijn er nog steeds mee bezig, ik heb bewijs op moeten sturen dat ik het echt niet heb ontvangen, daar heb ik nog niks van gehoord.
Ik denk dat het maar een kleine moeite is om naar RADAR te bellen en te vragen of dit geld voor jou bedoelt is. Gewoon googlen naar een telnr. Dan kom je er snel genoeg achter. Wie weet wacht er nu wel iemand op het geld?
Mensen gaan het hoe dan ook missen en je zal het hoe dan ook moeten terug betalen tenzij het een Paris Hilton is die zo rijk is dat zo'n bedrag niet mist. Maar die kans is heel klein, zeker als je leest wat mensen op google hebben gevonden. Dus eigenlijk is de keus: Of je belt op en doet een goede daad omdat het een hoop rompslomp scheelt voor de mensen die het missen. Of je wacht af en de mensen en de bank moeten misschien heel veel moeite doen om het terug te krijgen omdat er contact met jou opgenomen moet worden wat de bank moet doen want de mensen weten niet wie het geld heeft. Ik raad je wel goed aan er goed over na te denken, want je gaat ook klanten mislopen of verliezen als je er zo over blijft denken. Niet vervelend bedoelt maar een tip want mensen raken dan het vertrouwen kwijt omdat ze nu denken dat als ze aan jou een keer een te hoog bedrag overmaken van hun bestelling per ongeluk, dat ze het alleen terug krijgen als het hunzelf opvalt. Ik zeg niet dat je dat dan ook doet, maar mensen denken wel zo en gaan dan net zo makkelijk naar een ander bij wie ze dat gevoel niet hebben.
Een slotje is toch makkelijk? Zeker als het te heet wordt onder je voeten. Klik even op het uitroep teken en meld dat je het topic wilt sluiten.