ho ho tulip, het was geen aanval van mijn kant op sidmick ik schrok er alleen van maar ze moet het ook zelf weten ik oordeel niet want als ik het geld ervoor had dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan
Ja precies dat vind ik ook, nu heb je tegenwoordig kleding van flutkwaliteit maar zelfs die zijn duur en wil je iets degelijks hebben heb je gauw 50 euro kwijt aan een truitje , daarom wacht ik ook totdat er uitverkoop is want ik vind het best wel zonde om zoveel uit te geven aan een truitje, aan schoenen en jeans wil ik wel meer uitgeven want die gaan ook meestal langer mee , als het van goede kwaliteit is
Hier denk ik 50-75 euro per maand voor ons 3en. Soms wat meer, soms maand helemaal niks. Ik heb vrij weinig kleren, manlief nu wel genoeg en dochter zit nu eindelijk wat langer in een maat en ik koop zo af en toe even wat erbij. Ik let wel op de prijzen en heb ook wat max. bedragen wat ik aan een kledingstuk uitgeef. Ik vind 40 euro voor een spijkerbroek al veel geld. Voor dochter max. 10 euro shirtje, max 15 voor trui/vest/broek/rokje. Hier niet zoveel te besteden, anders had ik graag wat meer geshopt
Ik shop iedere maand voor 250 - 300 euro.. en dat gaat ook vaak allemaal in 1 keer op. Heerlijk, is echt een hobby van me
jaaah shoppen heerlijk! Voordat renske er was meer voor mij zelf en nu voor haar. Alhoewel het nog wel meevalt, heb in elke maat nog maar 1 nieuw setje gehaald (de reste gekregen of 2e hands). En ze krijgt voor de Kerst een nieuw setje en die mag dan max 20,- zijn. Heb afgelopen zaterdag ff voor mij zelf geshopt en heb 90 eurie uit gegeven. Het is een jurkje met legging en vestje, en nog een pink ribbon armband erbij . En die kan ik mooi combineren met mijn spiral laarzen die ik 2 maand geleden voor 80,- heb gescoord dan wordt het sportiever. En met mijn pumps voor 15,- bij de H&M en ze zitten heerlijk, wordt het wat netter. Ik ben er helemaal blij mee! Maar let wel op of het wel kan, en ik denk dat ik gemiddeld zo'n 80,- per maand uitgeef.
koop niet vaak wat voor mezelf en ook niet duur. kunnen we ook niet betalen. maar ook ik kan me wel eens schuldig voelen als ik denk dat ik teveel heb uitgegeven, dus het hoeft niet eens duur te zijn haha!
Hoeveel pm? Geen idee, soms niks soms 400euro. Ben wel gek op shoppen! Heerlijk, lekker dagje A'dam pakken met een vriendin, hele dag shoppen! I'm loving it! Voel me ook nooit schuldig. Ik shop alleen als het financieel uit komt, anders niet. Koop trouwens ook veel te veel voor mijn kids! Maar ach, ze lopen er dan natuurlijk ook heel leuk bij! hahahahha kus miek
Wij afgelopen maand voor ruim 800 euro, en vandaag weer wezen shoppen, er zijn ook maanden dat we niets kopen, dus ik vond het wel kunnen voor een keer.
Hier ook behoorlijk veel.. ben nu al 2 weekenden achter elkaar gaan shoppen en doordeweeks neus ik ook nog rond. Ik denk dat ik op zo'n 250 euro per maand uitkom. Nu heb ik een winterjas gekocht en 2 paar nieuwe schoenen dus deze maand haal ik de 400 denk ik wel Het scheelt dat ik niks om merken geef, ik hoef geen spijkerbroek of vest met een speciaal labeltje erop Ik koop gewoon wat ik leuk vind, zo heb ik wel uggs van 200 euro maar ook een legging van 3 euro van de zeeman!
Ik wacht steeds op de solden om te gaan shoppen en dan besteed ik 500 euro in één keer. Vroeger was dat enkel voor mezelf maar nu ook voor mijn zoontje. En tussendoor koop ik vaak kleding voor hem, maar dat is nooit voor meer dan 50 euro per maand. Schuldig voel ik me nooit, het geeft zo'n goed gevoel!
ja hoor ik doe dat geregeld, en nee ik voel me er niet schuldig om.. waarom? ik koop voor mijn kinderen ook zeker elke maand wel wat nieuws en mijn man haalt altijd in een keer alles nieuw zodat hij weer een tijdje vooruit kan, hij heeft er een hekel aan dat shoppen...
ik spendeer ALS ik echt ga shoppen zo'n 800 euro aan kleding voor mij, mijn vriend en mijn dochter. dit doe ik maar 1 a 2 keer per jaar.
je kunt altijd sparen, ik zou zeggen niet meer schuldig voelen en geniet er lekker van! sparen en rekening houden met de toekomst is natuurlijk belangrijk, maar genieten van het nu en van vandaag is net zo belangrijk! het wordt wat anders als je dat elke dag doet, dan wordt het onverantwoordelijk dat is wat anders dan genieten!
Precies, ik rook niet , ik drink niet en niemand komt hier ook maar iets tekort Ik ben gewoon echt heel erg gek op shoppen. Vind het gezellig, leuk om te doen en heerlijk om iets moois te scoren. Kan gerust een hele dag van openingstijd tot sluiting winkelen
Vorige maand is er zeker 600 euro opgegaan, weliswaar voor ons drieeen. Ik shop sowieso 150 a 200 euro per maand voor mijzelf.