Ha meiden, Normaal gesproken elke maand de laatste paar dagen voor NOD gevoelige borsten. Maar deze maand is het wel héél erg!! Ik kan niks verdragen. Als mijn zoontjes op schoot zitten en naar achter gaan zitten, kan ik wel gillen.... Ze zijn ook wat voller en er lijken wel een soort harde plekken in te zitten. Herkennen jullie dit? Merkten jullie ook verschil bij je borsten tussen de keren niet zwanger en wel zwanger te zijn? Ik heb al verschillende maanden gedacht toen ik zere borsten had, zwanger te zijn. Daarom durfde ik er niet meer op te hopen toen ik het deze maand ook weer kreeg. (nu al bijna een week) Maar het is nu zó erg...... Ik weet overigens dat ik echt alleen door een zwangerschapstest te doen zeker weet zwanger te zijn, maar ik wil donderdag op z'n vroegst pas een test doen, omdat het dan 2 weken na de positieve ovulatietest is. Was even benieuwd naar jullie ervaringen
Bij mij is het een teken van zwangerschap. Ik heb wel nooit zere borsten voor een menstruatie. Dus toen ze deze keer pijn begonnen te doen wist ik het al...
Podiki, hoewel zere borsten natuurlijk niet handig zijn, was het voor jou wel handig! Een test bevestigde dus jouw vermoeden?! Ik heb elke maand ongeveer 3 a 4 dagen voor NOD gevoelige borsten, maar nu dus al 7 dagen....ben zó benieuwd!! Gisteravond veel last gehad van maagzuur. Geen idee of dat ook bij een prille zwangerschap kan horen. Maar ben zó benieuwd!!
Ik hoop het voor je, maar kijk niet teveel naar kwaaltjes: bijna alle vrouwen hier hebben elke maand symptomen. Je wilt het zo graag en dus denk je vanalles te voelen of je lijf zorgt ervoor dat je het voelt. Heel naar maar wel herkenbaar..
Kim008, spannend joh!! Zal voor je duimen! Nephthys, ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben normaal helemaal niet iemand die bij elk dingetje denkt: oehh zou het...?! Ik heb elke maand zere borsten voor NOD, dus hou elke maand nergens rekening mee zeg maar, maar déze maand...?! Zulke zere borsten nog nooit gehad...dus vandaar ook mijn vraag of er andere vrouwen verschil in hun borsten merkten tussen de maanden dat ze niet zwanger waren, en wél zwanger waren!