De titel zegt het al, ik voel me raar! 1 juli ongesteld geworden. Paar dagen later dan verwacht. Ik ben hevig ongesteld geworden en nu nog steeds een klein beetje. Terwijl ik normaal vier dagen ongesteld ben. Sinds twee weken voel ik me raar. Ik heb stemmingswisselimgen, heb veel puistjes, hoofdpijn en duizelig. Dit heb ik normaal gesproken niet. Ik heb geen last van mijn borsten meer en geen buikpijn of kramp. Ik dacht zou het dan toch... Maar test was wit.. Kijk maar.. Heeft iemand hetzelfde gehad of weet wat het kan zijn?
Hee meis, ik heb dat ook wel eens gehad, maar als de test negatief is, ben ik bang dat je niet zwanger bent...
Weet je, ik ben echt pro temperaturen. Daar kun je nl inzien wanneer je eisprong is geweest, en als je temp rond nod hoog blijft kun je zwanger zijn.... Nu is het gissen bij jou....
Ik denkt dat het normaal is dat het wel eens een beetje anders is, maar dat valt pas echt op als je zwanger probeert te worden. Ik geloof niet dat het iets hoeft te betekenen
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga me eens verdiepen in temperaturen! Denk dat dat het ook is. Dat ik nu overal op let!