ik had een blaasonsteking en heb 10 dagen een antibiotica geslikt en heb zondag de laatste ingenomen en heb vanochtend mijn urine weer ingeleverd om te kijken of het helemaal weg was nou hadden ze wel wat gevonden maar dat hoorde als je zwanger was en ze hadden nog iets gevonden ik geloof dat ze zei bloed celletjes of bloedlichaampjes ofzo iets en dat gaan ze nou op kweek zetten en dat duurt nog een hele week maar maak me best zorgen wat dat nou inhoud zijn er meer dames die dat hebben later toen ik het een beetje besefde heb ik terug gebeld en gezegt dat ik volgens mij ook een schimmelinfectie heb en dat het michien dat was wat ze zagen in mijn urine maar hun zeiden dat dat los van elkaar stond en moet vammidag langs komen om te kijken of ik een schimmel infectie heb want het deed van de week heel zeer daar beneden bij mijn clitorus zeg maar sorry voor de details net of het gescheurt was daar en heb ook al een paar dagen als ik geplast heb en ik veeg het af ik veeg altijd van voor naar achter en zit er steeds een beetje bloed bij maar dat komt niet van mijn vagina maar van mijn achterste net als vanochtend had ik een grote boodschap gedaan en zat er bloed op het papiertje maar niet van mijn anus zelf maar net daarboven merkte ik met deppen sorry voor het lange verhaal maar maak me best zorgen over dit alles zijn er dames die wat meer hier van af weten of hebben het zelfde gehad ik vind het zo gek om het bij de dokter te laten zien dan gaat ze vast en zeker naar mijn anus kijken en dat wil ik dus echt niet schaam me heel erg sorry voor het lange verhaal ik hoop dat er meiden zijn die weten wat het kan zijn liefs diane
Ik zou dit hele verhaal, inclusief details , gewoon aan je ha vertellen hoor! Hier moet echt wel even naar gekeken worden! Succes! Elmo
Ik denk dat het bloed van aambeien komt. Het kan zijn dat je een schimmelinfectie en een blaasontsteking hebt. Tenminste het lijkt er wel op. Maak je niet te veel zorgen, volgens mij komt dit vrij vaak voor bij een een zwangeschap. En een schimmelinfectie ontstaat vaak bij verminderde weerstand, dus dat kan ook kloppen. Gewoon vertellen bij de huisarts, het is zijn/haar werk.
Een jeukende uitwendige vagina heb ik ook gehad na mijn kuur voor een blaasontsteking.. Doordat je de antibiotica weer uitplast,kan dat eventueel de jeuk verklaren die je hebt! Wat betreft je verdere onderzoek voor de urine kan ik geen antwoord geven..Ik zou gewoon de assisitent bellen voor een compleet antwoord op je vraag! Groetjes,Alida
Ik denk ook dat het bloed van aambei afkomt, maar ik zou het wel even laten controleren. Over die schimmelinfectie...zou ook ff naar laten kijken om te behandelen. Bij de geboorte kan het zo zijn dat je kindje hier iets van mee krijgt en daar spruw van krijgt. (niks ernstig hoor wel vervelend ) Luca heeft dat ook gehad en was heel moeilijk te behandelen. Volgens de vk en ha kwam dit omdat ik heel vaak last heb van schimmelinfecties en ws bij de bevalling ook gehad.
Een urine kweekje is verder niets om je ongerust over te maken. Na een kuur wordt je urine opnieuw gecheckt om te kijken of de AB zijn werk gedaan heeft. Ws zijn bij jou de leuco`s en de nitriet weer negatief ( deze zijn verantwoordelijk voor een blaasontsteking) Ws hebben ze bij jouw nog wat bloed in de urine gevonden waardoor het even noodzakelijk om te kweken om te kijken hoe de urine daarop reageerd. of inderdaad de blaasontsteking uitgeroeid is. Ook een aambei hoef je, je niet zorgen om te maken. Hoort allemaal bij de zwangerschap... Geeft inderdaad bloedverlies bij ontlasting. Ene schimmel kan je krijgen na het gebruik van AB. helaas pakt dit buiten de bacterien die verantwoordelijk zijn voor je blaasontsteking ook de goede aan waardoor je zuurtegraad in de vagina aangetast word en dit kan een jeukende en brandend gevoel geven in en buiten de vagina ( schaamlippen) Ene schaam je nie bij de Ha , ze zijn wel wat gewend.... Succes. LIEK
ik vind het ook niet heel erg dat ze gaat kijken of ik een schimmel infectie heb heb het al vaker gehad maar wel dat ze gaan kijken of ik aanbeien heb vind het zo verschut dat ze naar mijn achterste gaan kijken maar heb ook bloedverlies aan mijn achterste als ik alleen geplast hebt ik veeg het van voor naar achter af en dan kom ik dus langs mijn achterste en zit er ook bloed aan hoe gaan ze kijken of je aanbeien hebt gewoon alleen kijken of doen ze dat het zelfde als bij een schimmelinfectie vind het zooooo verschut
meid, ik heb al 2 keer aambeien laten wegsnijden deze zwangerschap. tis genant maar als het helpt... tis beter dan alle ongemakken die je er van hebt. by the way een aambei kan je zelf ook voelen. Voelt als een uitstulpsel bij je anus. Heb je er ook pijn aan? Ik lag op mijn zijde en zo keek ze naar mijn achterwerk.... LIEK...
Als ik jou was zou ik ff naar de huisarts gaan. Is inderdaad genant, maar hij/zij is dat wel gewend. PS. Punten en komma's tussen je zinnen leest wat makkelijker
het was idd een schimmel infectie en gelukkig geen aanbeien heb er een zalf voor gekregen en hopen dat ik er zo snel mogelijk weer vanaf ben bedankt voor jullie reactie's. liefs diane
Ik heb ook wel eens zo'n heftige schimmel gehad dat alles een beetje 'stuk'ging en daar kwam toen ook bloed bij kijken. Vervelend maar wel normaal en goed te behandelen. Aambeien overigesn ook goed te bahendelen, maar die heb je nu niet. Succes er mee! Hoort ben ik bang bij zwanger zijn. Ik had ook veel last van dergelijke kwalen en nu is alles weer voorbij!