Hallo allemaal, Ik heb 2 weken geleden een blaasontsteking gehad en daar anticiotica voor gehad, heb er 2 pillen van genomen en omdat ze niet goed vielen ben ik ermee gestopt, nu heb ik een paar dagen daarna sex gehad en niet bij stil gestaan dat antibiotica de werking van de pil kan beinvloeden. Nu moest ik afgelopen donderdag ongesteld worden maar het enige dat er uit kwam waren hele kleine viese bruine stukjes en geen bloeding. heb l 2x een test gedaan en die waren negatief. het is nu inmiddels zaterdag en heb nog steeds geen bloeding, alleen die gekke stukjes komen eruit. Ik had vorige week erg pijnlijke tepels en borsten. Ben ik nu zwanger of kan het niet zo zijn, word gek van de onzekerheid. De testen waren negatief maar toch heb ik ergens een gevoel dat ik wel zwnger ben. Kunnen jullie mij helpen?
hoi, als je test negatief is ben je niet zwanger. Ik zou nog wel eens je urine na laten kijken op blaasontsteking. Als je die kuur niet hebt afgemaakt weet ik niet of ik die al weg is. Bij antibiotica is het wel heel belangrijk om je kuur af te maken, je mag nooit zomaar stoppen! Dan heb je de kans dat het een volgende keer niet meer werkt omdat de bacteriën resistent worden. Wacht af op je ongesteldheid, als het niet komt overleg dan even met je huisarts, en laat sowieso nu al je urine nakijken. Succes! Mirjam
maar hoe zit het dan met de symptomen die ik heb? Ik ben soms ook misselijk en vanavond was ik aan het koken en werd er misselijk van. als ik blaasontsteking zou hebben zou ik daar wel pijn aan hebben dat heb ik tot nu toe altijd gehad met blaasontsteking en hoe komt het dan dat mn borsten en tepels pijn deden? heb ik nooit als ik ongesteld moet worden, het is al jaaaaaaaaren hetzelfde kan er de klok op gelijk zetten wanneer ik ongesteld word en nu heb ik helemaal geen bloedverlies gehad. Ik word echt super gek van die onzekerheid