Hoi, Ik heb vorige week vrijdag een echo laten maken i.v.m bloed en bruin verlies. Op die echo was alles goed hartje klopte alleen was de kleine heel erg klein. Moest vandaag terug komen voor nog een echo. Deze was gelukkig ook goed baby was goed geroeid en hartje klopte goed. Alleen was de ruimte voor de baby echt heel erg klein. Moet nu over 3 weken weer een echo laten maken. Mijn vraag is of dit schadelijk is voor de baby of dat je baarmoeder vanzelf goed oprekt. Hoop dat jullie mij kunnen infomeren. Bedankt
HOi vriendlief, In de meeste gevallen rekt de baarmoeder netjes mee op! De reden dat de holte klein was komt doordat er dan verminderd vruchtwater zou zijn dus daar word even naar gekeken de volgende keer! Imke
imke, Bedankt voor je snelle reactie, Heb toch nog een vraagje. Sinds gister verlies ik ook weer bloed niet giga veel maar wel redelijk wat. Ik heb totaal geen krampen hierbij en me echo van gister was ook prima. Kan het zijn dat me baarmoeder nu al iets groter wordt en daarom een beetje bloed verliest.
HOihoi, Door de groei en en de goede dorbloeding van de baarmoeder kan er soms een haarvatje knappen wat het bloedverlies geeft. Krijg je krampen of wor dhet bloedverlies zo veel als een menstruatie dan moet je even je verloskundige bellen. Imke