veel harde buiken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jansen87, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jansen87

jansen87 Lid

2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nu 25 weken zwanger maar heb volgens mij best veel last van harde buiken. Ze komen niet in en regelmaat maar ik denk dat ik het toch wel 15 tot 20 keer per dag heb. Ook heb ik nu vakantie en ben ik niet druk, dus daar kan het niet aan liggen.
    Herkend iemand dit? Kan het veel kwaad en kan het iets zeggen?

Groetjes

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb dat gehad met 22 weken maar nog iets meer had op het eind bijna alleen maar harde buiken.. raakte voor de zekerheid naar het zh.. die advieseerde rust te nemen maar dan ook echt rust.. bankhangen ok wel genoemd totdat de boel weer een beetje tot rust vasn gekomen.. ook werdt ik getest of ik geen blaasonsteking had.. je buik kan daar ook heftig op reageren... als je het niet vertrouwt zou ik even je vk bellen.. en morgen eventueel even een plasje inleveren..

3. jansen87

jansen87 Lid

2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Blaasontsteking heb ik net gehad en heb ik net mn kuur voor afgerond, dus ga er vanuit dat dat het niet is. Misschien dat ik het nog even een paar dagen aankijk en dan even de vk bel.
    Het is nu ook pas een paar dagen.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

niet aankijken.. Harde buiken is iets serieus.. morgen vk bellen en rustiger doen .. 15-20 harde buiken bij 25 weken is teveel.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook veel last van harde buiken gehad. Oorzaak hiervan was ook dat ik blaasontstekingen had.
    Na 2 kuren was het pas over. Of in ieder geval een stuk minder.

Blaasontsteking kan dus van invloed zijn. Zou zeker even je urine laten testen.

Succes.

6. jansen87

jansen87 Lid

2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd toch even mijn urine laten testen. Het was idd nog niet schoon, dus ik denk dat dat het is.
    Ik hoop wel dat het snel overgaat want voel me niet goed om de hele tijd antibiotica te slikken.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

goed dat je het toch nog even hebt laten controleren
    dat kan heel goed hoor je blaas zit erbij dus kan dan iritaties doorgeven naar je buik waardoor die constant hard wordt.. hoop voor je dat je nu een goed kuurtje hebt en over een paar dagen van je harde buiken af bent...

succes

Deel Deze Pagina