veel harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladyw, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen echt veel harde buiken. Is het goed mogelijk dat mijn lichaam zich al goed klaar maakt voor een bevalling en het kindje mogelijk ook eerder dan 40 weken komt? Iemand ervaring?:)

2. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik ken het ze horen bij het klaar maken van de bevalling ,
    Ik heb ze al weken maar worden nu erger ;) hoort erbij zeggen ze en ik heb ook erg veel voorwerpen ben zelfs al vruchtwater verloren .. Maar onze zoon komt maar niet !! Hahah

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    jij zit duidelijk dus ook al te wachten;) je bent 1 dag verder dan ik zie ik. Maar dan zijn jouw vliezen al gebroken als je vruchtwater verloren ben toch?? dan moet je binnen 48 uur worden ingeleid als het niet begint heb ik begrepen!

4. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ja heel lang verhaal ben er zelf ook moe van ... Waarschijnlijk een scheurtje waardoorik vruchtwater ben verloren maar ik heb nog veel zeiden ze dus ben niet alles kwijt ;)

Ik werd zoizo met 38 weken ingeleid ivm met bekkeninstabiliteit en dergelijke

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Oei das idd spannend dan!! Maar wel fijn dat je niet tot 40 weken hoeft door te lopen;)

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    nou, hier zwanger vd 3e en heb ook voor t eerst die harde buiken en voorweeen. sinds week 37! met regelmaat ook! elke avond! ik dacht echt eerder te bevallen maar ben nu toch echt al 40+1!!!

7. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Heb ook sinds 36/37 weken harde buiken en de knulletje is er nog niet, word morgen gestript als de kleine er nog niet is.

Deel Deze Pagina