Ik heb al op internet gezocht maar vind nergens wat ik zoek. Ik voel de baby elke dag, maar sinds 2 weken voel ik ze wat hoger. rond de navel, en zie ik ook men buik af en toe wat bewegen. Nu voel ik ze sinds een dag of 3 alleen rond men schaambot en minder hevig. Is dit normaal dat ze nog altijd zo laag ligt? maak me er eigenlijk wel een beetje zorgen in en moest pas over 2 weken op controle
Bij ons ligt ze ook meestall met de beentjes onder en hoofdje na boven en voel ik haar alleen onder, ook idd bij het schaambot zoals je omschrijft Gister moest ik naar de vk op controle en was me ook een beetje zorgen aan het maken want voelde haar ook minder en wat blijkt dat ze gister met het hoofdje onder lag Ik denk niet dat je je zorgen moet maken maar als je echt ongerust bent gewoon ff de vk bellen
Mijn VK vertelde dat rond deze termijn ze ook een groeispurt hebben, omdat daar het energie in gaat zitten hebben ze minder energie om goed te schoppen. Toch moest ik bij twijfel bellen.. Ik voel ons kindje door mijn hele buik heen, het ene moment wordt mijn blaas als trampoline gebruikt, het andere moment heb ik t gevoel alsof ie er aan de zijkant uit probeert te kruipen. Dus het komt wel vaker voor, maar als je zelf er geen goed gevoel bij hebt moet je gewoon even bellen
Het kindje draait continu hoor, ik heb het om de dag: hoofd boven, hoofd beneden.. Misschien draait het snachts wel andersom, en draait het overdag weer terug omdat dit op dit moment voor hem/haar fijner is om verder beneden te liggen. Niks aan de hand hoor! Ik ben zelf nu 29 weken zwanger en heb het ook wel eens een dag helemaal bijna niet gevoeld. Van de week lag het met de pretecho helemaal beneden onderin en nu voel ik het juist helemaal bovenin met het hoofdje Is helemaal normaal meid, maak je maar geen zorgen Liefs x